فرمانده سپاه فریدونکنار:

امام خمینی(ره) طلسم شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌ها را باطل کرد/آمریکا در چالش قدرت جمهوری اسلامی گیر افتاد

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) طلسم شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌ها را باطل کرد گفت: آمریکا در چالش قدرت جمهوری اسلامی گیر افتاده است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن فریدونکنار اظهارکرد: ما وظیفه داریم که ایام‌الله دهه فجر را گرامی بداریم و خاطرات آن را مرور کرده و نسبت به زحماتی که مبارزین انقلاب متحمل شدند قدرشناسی داشته باشیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند “این انقلاب بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست” خاطرنشان کرد: باید به مقام امام راحل عظیم‌الشان که بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند درود و سلام بفرستیم چراکه ایشان با دست پر معجزه و قلبی مطمئن به مردم خود وارد کشور شد و ملت را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: امام خمینی(ره) با صدور انقلاب اسلامی به‌عنوان یک عضو جدید و سومی در دنیای پر مخاطره آن روز، قلدران زمان خود را بارها تحقیر کرد و طلسم شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌ها را برای همیشه باطل کرد.

برمر با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران طی این ۴۴ سال به صورت فزاینده‌ای رشد پیدا کرده است، یادآورشد: درحالی که ابتدای انقلاب چالش جمهوری اسلامی با آمریکا بیرون راندن رژیم منحوس دست نشانده خودشان به نام رژیم پهلوی بود اما امروز چالش آمریکا با ایران دست و پا زدن و التماس کردن برای اخراج نشدن از منطقه غرب آسیا است.

وی تاکید کرد: این قدرت را مدیون امام عزیز و شهدای والامقام هستیم که ما را به قله عزت و افتخار رساندند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه چالش ما در ۴۴ سال گذشته خرید ابزارهای ابتدایی مانند سیم خاردار و قمقمه بوده است گفت: اما امروز چالش آمریکا با جمهوری اسلامی در جلوگیری از ارسال تجهیزات و تسلیحات پیشرفته به محور مقاومت است.

برمر با بیان اینکه ۴۴ سال پیش چالش جمهوری اسلامی با گروهک‌های داخلی بود که موجب ترورهای زیادی شده بودند، اظهارکرد: اما درحال حاضر آمریکا برای اینکه در مقابل اراده، عفت، همت و غیرت ملت ایران بایستاد مجبور است که بزرگترین ائتلاف جهانی را علیه ما شکل بدهد که شکل داد اما شکست سنگینی متحمل شد و همچنان شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: آرمان بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است که ملت باید آماده ظهور امام زمان(عج) باشند تا این اتفاق بزرگ رخ دهد.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا