امام جمعه فریدونکنار:

حضور ۲۰ میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی‌نظیر بود/استاندار مازندران دستور ترک تشریفات پل کمربندی را صادر کند

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه حضور 20 میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بی‌نظیر بود از استاندار مازندران خواست تا دستور ترک تشریفات پروژه پل کمربندی فریدونکنار را صادر کند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهارکرد: قدرت و عظمت مخصوص خداوند متعال است که ما تمام قد باید شکرگزار نعمت‌های ایشان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قلب‌های ملت ایران در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به لطف الهی یکپارچه شد و جلوه وعده الهی بود که فرمودند من شما را یاری می‌کنم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه ملت ما خون داده و آن خون‌ها تضمین کننده بقای کشور ما هستند تصریح کرد: ملت ایران صاحب دارد و حضرت صاحب الزمان(عج) صاحب این کشور است.

تقی‌پور یادآورشد: خون‌هایی که در اغتشاشات ریخته شد و همچنین قبل از آن، خون‌هایی که در انقلاب و دفاع مقدس ریخته شد موجب اقتدار و عظمت ملت ایران شده است.

وی افزود: دستمریزاد می‌گویم به همه ملت ایران به ویژه مردان و زنان خطه مبارک که در روز ۲۲ بهمن حماسه بی‌نظیر آفریدند و این حضور نتیجه نگاه مهدوی، خون شهدای کربلایی و تدبیر و تقوای مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: ما ملت ایران قول می‌دهیم تا خون در رگ ماست ذره‌ای از آرمان‌های امام خمینی(ره) عقب نایستیم.

تقی پور تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شکست محاسباتی دشمن، عدم شناخت معاندان از مردم بی‌نظیر ایران و معجزه حضور ملت قهرمان جمهوری اسلامی را رقم زد.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲بهمن ۱۴۰۱ صحنه حضور پرشور نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و دهه نودی بود که در اغتشاشات اخیر موجب هجمه شناختی دشمنان واقع شدند اما با حضور خود در جشن ۴۴ سالگی انقلاب به دشمن این پیام را دادند که ما عاشق کشور خود هستیم.

امام جمعه فریدونکنار اظهارکرد: این راهپیمایی نشان داد فاصله زیادی میان میدان تا جو حاکم بر فضای مجازی کشور وجود دارد و خط بطلانی بر تبلیغات سنگین دشمنان بود.

تقی پور با بیان اینکه ملت ایران اهل نقد و اعتراض است خاطرنشان کرد: اما اگر پای اصل نظام، پای دین، پای تمامیت ارضی نظام در میان باشد این ملت بصیر ذره‌ای از ارزش‌ها کوتاه نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: درحالی که برخی رسانه‌های معاند به‌دنبال زیر سوال بردن راهپیمایی ۲۰ میلیونی مردم ایران در ۲۲ بهمن هستند اما باید به آن‌ها گفت حافظه تاریخی کدام انقلاب اینچنین جشن باشکوهی را رقم زده است؟

امام جمعه فریدونکنار افزود: شاید بسیاری از افراد شرایط حضور در راهپیمایی را نداشتند اما همان‌ها دل در گرو جمهوری اسلامی دارند.

تقی‌پور گفت: چهار گروه معتقدین، منتقدین، معترضین و معاندین نسبت به جمهوری اسلامی وجود دارند که گروه آخر یعنی معاندین در اقلیت هستند.

وی یادآورشد: اگر گروهی معترض و گلایه‌مند از مسئولان هستند، اعتراض آن‌ها هم نجیبانه است و هیچگاه با دشمن همراهی نکردند.

امام جمعه فریدونکنار اظهارکرد: کارگزاران نظام اسلامی باید مشکلات جامعه را گره‌گشایی کنند.

تقی پور خاطرنشان کرد: تسهیل ازدواج جوانان، ارتقا سطح فرهنگ و معیشت، تلاش بیشتر برای حمایت از مشاغل دانش بنیان، حفظ حرمت و کرامت ملت، تفکر و عمل جهادی، حذف مسئولان کم توان،  گسترش عدالت و رفع تبعیض، به رسمیت شناختن تمامی گرایش‌ها و سلیقه‌ها، اطلاع رسانی دقیق و شفاف، کاهش تورم بیکاری و گرانی و ایجاد روحیه نشاط از جمله مهمترین مسائلی است که باید توسط مسئولان پیگیری شود.

وی با بیان اینکه فریدونکنار نیز درگیر برخی از مشکلات بالا است تصریح کرد: از استاندار مازندران میخواهیم که برخی از این نارسایی‌ها را برطرف کند.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: پل کمربندی ولیعصر(عج) فریدونکنار ۲۰ سال است که غریبانه در شهرستان ما مانده و تاریخ مصرف آن قبل از بهره‌برداری درحال اتمام است.

تقی‌پور افزود: از استاندار مازندران می‌خواهیم که دستور ترک تشریفات را برای پرونده پل کمربندی فریدونکنار که توسط اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداری تکمیل شده صادر کنند تا این پروژه به نتیجه برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا