سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار خبر داد

برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری در فریدونکنار/مجتمع نیایش پیشرفت می‌کند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار از برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری در فریدونکنار و اخذ اعتبار برای پیشرفت مجتمع نیایش خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، امیر امیرنیا سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار در دیدار با اهالی رسانه اظهارکرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به نام روز معلم نامگذاری شده نشان دهنده اهمیت این قشر از جامعه در برنامه‌ریزی و آینده‌سازی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از دیدار با اهالی رسانه که به‌عنوان نخستین گروه از آن‌ها دعوت کردیم تا باهم ملاقات داشته باشیم ایجاد هماهنگی و همدلی برای پیشرفت در مسائل مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است چراکه معتقدیم اصحاب رسانه می‌توانند نقش موثری در پیشرفت یک مجموعه داشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار بر لزوم فرهنگ‌سازی در مسائل مختلف تاکید و تصریح کرد: فرهنگ‌سازی پروژه نیست که برای اجرای آن مدت زمان تعیین کنیم بلکه باید به‌صورت متناوب نسبت به یک موضوع کار فرهنگی انجام شود.

امیرنیا تاکید کرد: فریدونکنار درحالی که یک شهر کوچک از نظر مقیاس جغرافیایی است اما دارای ظرفیت‌های منحصری است که می‌توان در آن کارهای زیادی صورت داد.

وی گفت: شهر “کَن” فرانسه شاید از فریدونکنار کوچک‌تر باشد اما برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری توانسته آن شهر را به یک شهر جهانی تبدیل کند.

این مسئول با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای به سه دسته تقسیم می‌شوند، یادآورشد: برخی‌ فقط از روی علاقه درحال انتقال خبر در فضای مجازی هستند، برخی افراد هم علاوه بر اطلاع رسانی دارای تجربه و تحصیل خبرنگاری هم هستند اما از نظر وزارت فرهنگ و ارشاد کسانی خبرنگار هستند که هم علاقه، تجربه، تعهد و مجوزهای لازم برای کار خبر و خبرنگاری را داشته باشند.

وی یادآورشد: فعالان رسانه‌ای زیادی در فریدونکنار درحال فعالیت هستند اما تعداد کمی دارای مجوز بوده که ما تلاش می‌کنیم با همکاری خود این افراد برای ساماندهی و ارائه مجوز همکاری و پیگیری لازم را داشته باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرنگاران و رسانه‌هایی که دارای مجوز هستند تحت پوشش اداره فرهنگ و ارشاد هستند و مسئولان باید توجه داشته باشند افرادی را که ما به‌عنوان خبرنگار معرفی می‌کنیم رسمیت داشته و با آن‌ها همکاری کنند.

امیرنیا از برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری در فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: به دنبال این هستیم تا در سال جاری با همکاری یک هنرمند که از پروژه ایشان در ۲۵ کشور استقبال شده به‌عنوان یک پروژه جهانی و بین‌المللی فرهنگی و هنری در فریدونکنار اجرایی شود.

وی توجه به جوانان را یکی از مسائل مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید با جوانان همزبانی کرد تا آن‌ها را بتوانیم جذب فعالیت‌های فرهنگی و هنری کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری نیایش که از پروژه‌های نیمه کاره چندین ساله فریدونکنار است با کمک نماینده مجلس اعتباری برای آن درنظر گرفته شده که با انعقاد قرارداد با پیمانکار امیدواریم پیشرفت خوبی را شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا