فرماندار فریدونکنار مطرح کرد:

تکذیب چندین باره جدایی خزرشهر از فریدونکنار/هیچ جلسه‌ای برگزار نشد

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه اساسا هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است خاطرنشان کرد: آخرین اتفاق صورت گرفته همان اظهارنظر دکتر سلگی معاون سیاسی استاندار است که تاکید داشتند"بحث جدایی خزرشهر از فریدونکنار مردود است" و پس از آن هیچ اتفاقی صورت نگرفت و هیچ جلسه‌ای برگزار نشد.

به گزارش بصیرنیوز، کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص برخی اظهارنظرها درباره جدایی خزرشهر از فریدونکنار اظهارکرد: کاملا بحث جدایی خزرشهر از فریدونکنار را تکذیب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اساسا هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است خاطرنشان کرد: آخرین اتفاق صورت گرفته همان اظهارنظر دکتر سلگی معاون سیاسی استاندار است که تاکید داشتند”بحث جدایی خزرشهر از فریدونکنار مردود است” و پس از آن هیچ اتفاقی صورت نگرفت و هیچ جلسه‌ای برگزار نشد.

فرماندار فریدونکنار در واکنش به موارد مطرح شده درخصوص جدایی خزرشهر از فریدونکنار در تقسیمات کشوری، تصریح کرد: اصلا از ابتدا هم چنین موضوعی مطرح نبود و در بدترین شرایط هم خزرشهر از فریدونکنار جدا نمی‌شود و فقط بحث سر استقلال منابع درآمدی آن مجتمع مسکونی بود که با حمایت‌های صورت گرفته از سوی استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری امیدواریم که اتفاقات بسیار خوبی برای این موضوع رقم بخورد.

ابراهیم‌نژاد گرجی تاکید کرد: مسئولان شهرستانی به ویژه امام جمعه، نماینده مجلس، دادستان، فرماندهی سپاه و شهردار  تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا نگرانی مردم فریدونکنار در این زمینه برطرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا