اختصاصی بصیر

اگر امروز به ندای امام لبیک نگویید کافر هستید

بصیر/ وصیتنامه شهید نوروزعلی یزدانخواه

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بنام خداوند شهیدان بنام نامی پاک یزدان درود و سلام و صلوات بر مهدی موعود منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و درود و سلام و صلوات بر نایب برحقش پیرجماران قلب طپنده ضعفای جهان و درود و سلام و صلوات بر شهدا از صدر اسلام تا انقلاب شکوهمند اسلامی و از کربلا تا کربلای خون و شرف ایران و تقاضای صبر و استقامت از خداوند برای همه خانواده های شهدا و مفقودالاثر. اینجانب نوروزعلی یزدانخواه با دیدگانی باز وصیت نامه خویش را بر روی صفحه کاغذ می آورم تا تاریخ آینده آنرا ثبت نماید. از خانواده محترم خویش تقاضا دارم که به وصیت من حقیر توجه نمایند اولاً چشمانم را باز نمایید تا کوردلان روزگار بدانند که با دیده ای باز بسوی عشق به لقاءالله رفته ام و ندای حسین زمان را لبیک گفته ا م دستانم را از تابوت بیرون بگذارید تا منافقان و سرمایه داران دربند استعمار و این دنیای توخالی و فانی ببینند که چیزی از این دنیا نصیب من شده و همه رنجها و مشقتها را فقط برای رضای خداوند و حفظ آبروی خانواده ام انجام می دادم و به جز یک کفن چیزی نبرده ام پاهایم را باز بگذارید تا ترسوهای دوران آنهایی که از مرگ گریزانند بدانند که با پاهای استوار چون کوه محکم و همچون فولاد آبدیده در مقابل خصم دون ایستاده و مردانه به سوی خونهای حسین شناور شده تا قطره های خونم بردباری بیکران امام (ع) ریخته شود و جوشیده شود و لالهای به نقش خون و پرثمر در جهان پدیدار شود نشان دهید که هرگز از مرگ سرخ گریزی نداشته ام و ای مردم باشرف در خط امام ای مؤمنین شهر بدانید اگر امروز به ندای امام این پیر جماران لبیک نگویید کافر هستید زیرا آنچه به روزگار حسین (ع) آورده اند و تنهایش گذاشته اند کافران کوفه بوده اند. و ای دلیر مردان فریدونکنار بیایید تا جبهه را آبرو و شرف بدهید زیرا سنگربان آن حضرت مهدی (عج) است و هرگز از سلاح رزم دست برندارید. دست از دعاهای کمیل و توسل و حضور در صحنه و نمازجمعه برندارید که دشمن از اینها گریزان است زیرا دانشگاه مسلمانان است. در چنین جاهایی بپا خیزید تا رستگار شوید.

 و یادآور خانواده ام می شوم که مرا در کنار فرزندانم به خاک بسپارید اگر طاقت دارند گریه نکنند و اگر خواستند گریه بکنند به یاد مظلومیت امام حسین (ع) گریه کنند، زیرا امت ما و امام ما نیز همچون آن سرور شهیدان مظلوم است. باز یادآور می شوم که سه فرزند دارم و همچون عروسی می کنید که مثل سایر فرزندانم باشد زیرا آنان ذره ای احساس نکنند که پدر ندارند و باید کوشا باشید تا بخوبی انجام گیرد.

اگر بنیاد اسلام بر مبنای خون است و ای دشمنان اسلام بریزید برسر ما موشک و خمپاره و بمب و هر سلاح شیمیایی که هرگز از حسین زمان دست برنخواهم داشت در خاتمه وصی فرزندم رحیم یزدانخواه و ناظرم همسرم می باشد با امید زیارت کربلا انشاءالله.

نوروزعلی یزدانخواه

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا