فرماندار فریدونکنار

برخی از شاخص های ورزشی در استان نیاز به اصلاح و بازنگری دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، علی قاسمی در جمع مسئولین ورزش استان و شهرستان فریدونکنار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فریدونکنار در زمینه ورزشی از استعدادهای فراوانی برخوردار است و برخی مسائل از جمله امور مالی برای تعدادی از هیئت های ورزشی مشکل آفرین است.

وی تصریح کرد: اگر دولت ها بخواهند در جامعه نشاط اجتماعی را که جز مطالبات و منویات رهبری است به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنند باید ورزش را جدی بگیرند.

فرماندار فریدونکنار اذعان داشت: ما اگر بتوانیم به اندازه خود و سهم خود به ورزش کمک کنیم در واقع به نشاط و پویایی جامعه کمک کرده ایم و با ناهنجاری های اجتماعی یعنی اعتیاد و فساد به مقابله پرداختیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: ورزش دستاودهای مختلف و متنوعی دارد و موجب امنیت اخلاقی و روانی در جامعه می گردد و این می طلبد که ما در این امر تلاش نمائیم.

وی با تاکید بر اینکه در امر ورزش باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد، عنوان داشت: یکی از این ظرفیت ها سرمایه گذاری در بخش خصوصی و ورود این بخش در مقطع کنونی است.

فرماندار فریدونکنار گفت: برخی از شاخص ها در استان نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، ما بر اساس شاخص های ۲۰ سال گذشته بودجه ریزی می کنیم، شاخص دریافت بودجه استانی ما نسبت به میانگین برخی از استان کمتر است.

قاسمی با بیان اینکه من از نارسایی های ورزشی در فریدونکنار در رشته هایی چون وزنه برداری و پینگ پنگ از نزدیک دیدن کردم، گفت: اداره کل ورزش و جوانان فریدونکنار را در زمینه سرانه ورزشی نسبت به سایر شهرستان ها برتر می داند اما آنچه که مشخص است و ما در این شهرستان شاهد آن هستیم این است که به نظر می رسد این شاخص ها با کاستی هایی همراه است.

وی در ادامه تصریح کرد: بنا بر فرموده استاندار پروژه هایی که دولت شروع کرده است برای تکمیل آن از مشارکت مردمی و خیرین استفاده کنیم، همچنین پروژه هایی که قابلیت توجیه اقتصادی دارد نیز پس از گذراندن امور قانونی آنرا به بخش خصوصی و سرمایه گذار واگذار نمائید.

فرماندار فریدونکنار گفت: دو سالن در حال احداث که از پروژه های نیمه تمام این شهرستان می باشد از منابع ملی باید تامین هزینه شود و از تملک شهرستانی نمی باشد و انتظار می رود که دوستان در اداره کل این بخش را هم تکمیل نمایند.

قاسمی با تاکید بر اینکه در ورزش این شهرستان باید استعداد ها شناسایی شوند، یادآور شد: این شهرستان فضا و پتانسیل بیشتری برای احداث سالن دارد.

وی به بحث ایجاد واحد های تجاری در ضلع جنوبی که متعلق به اداره ورزش و جوانان است اشاره و اظهار داشت: باید از اداره کل مجوز این امر گرفته شود چرا که موجب درآمدزایی زیادی برای فریدونکنار و ورزش آن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا