کشتی‌گیر فریدونکناری راهی مسابقات مجارستان می‌شود؛

والی‌زاده: تمام تلاشم افتخارآفرینی برای ایران است/ در بالاترین سطح آمادگی قرار دارم

با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد "میلاد والی‌زاده" اهل فریدونکنار راهی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام امره پولیاک مجارستان و چهارمین مرحله رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی می‌شود.

به گزارش بصیرنیوز، باتوجه به نتایج به‌دست آمده در جام جهان پهلوان تختی(مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی)، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بر اساس چرخه انتخابی تصمیم گرفت ۸ کشتی‌گیر را به رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام امره پولیاک مجارستان و چهارمین مرحله رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی که روزهای ۲۲ تا ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.

در بین کشتی‌گیران منتخب نام “میلاد والی‌زاده” اهل فریدونکنار به چشم می‌خورد که با کشتی‌های فنی خود نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کرد تا او را به این رقابت‌ها اعزام کنند.

میلاد والی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: من از ۹ سالگی وارد رشته ورزشی کشتی شدم و بسیار به این رشته علاقمند هستم.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی هر ورزشکاری است که عضو تیم ملی کشورش شود و وقتی به عضویت تیم ملی در بیاید یعنی مزد زحمات خود را گرفته است.

این کشتی‌گیر فریدونکناری تصریح کرد: در مسابقات جام تختی می‌توانستم به راحتی قهرمان شوم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با این حال کادر فنی یک فرصت دیگر به من دادند که از آن‌ها سپاسگزارم.

والی‌زاده گفت: اگر در مسابقات رنکینگ جهانی بین من و آقای احمد جوان که در وزن ۵۷ کیلوگرم هستیم هر کدام بهترین نتیجه را کسب کنیم ملی پوش بزرگسالان می‌شویم.

وی یادآورشد: از همین پنجشنبه هفته جاری اردوها آغاز خواهد شد که اولین مرحله آن در مازندران است و از ۲۳ خرداد اردوهای کمپ تیم ملی آغاز می‌شود.

این کشتی‌گیر فریدونکناری با بیان اینکه در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد اظهارکرد: تمام تلاش خودم را در رقابت‌های مجارستان می‌کنم تا هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم و هم به صورت قطعی عضو تیم ملی شوم و شک ندارم بهترین نتیجه را کسب می‌کنم.

والی‌زاده خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این رقابت‌ها رنکینگ جهانی است احتمال حضور رقیبان سرسختی از کشورهای آمریکا و ژاپن است اما من با انگیزه بسیار بالا وارد این رقابت‌ها می‌شوم و کار خودم را با قدرت انجام می‌دهم.

وی در پایان گفت: از خانواده عزیزم به ویژه مربیانم آقایان علی رشیدی و بهزاد نعمتیان که برای من زحمات زیادی کشیدند قدردانی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا