نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس خبر داد

اختصاص ۱۴ میلیارد تومان برای پروژه نیایش و کمربندی/عملکرد فرماندار قابل قبول است

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر از اختصاص اعتبار 14 میلیارد تومانی برای دو پروژه مجتمع نیایش و کمربندی خبر داد و گفت: عملکرد فرماندار فریدونکنار قابل قبول است.

به گزارش بصیرنیوز، علی اصغر باقرزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه فریدونکنار اظهارکرد: نقش ممتاز رسانه بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم از قلم و لنز دوربین خبرنگاران به گوش مسئولان می‌رسد و باید پیگیری شود.

افرادی که نسبت به موضوع خزرشهر شائبه‌سازی می‌کنند سواد ندارند

وی در پاسخ به سوال نخستین خبرنگار که پرسیده بود ملغی شدن جدایی خزرشهر از فریدونکنار یک شوی انتخاباتی بوده و اساسا شورای تامین صلاحیت ارائه حکم ندارد و فقط می‌تواند تعلیق کند، خاطرنشان کرد: افرادی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند از آگاهی و سواد کافی برخوردار نیستند چراکه تعلیق زمانی انجام می‌شود که حکم صادر شده و پس از آن شورای تامین جلوگیری از اجرای حکم کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: در مسئله خزرشهر به هیچ عنوان حکمی صادر نشده که بخواهند از آن جلوگیری به‌عمل آید بلکه تمام جلساتی که تاکنون برگزار شده مبنی بر استقلال یا عدم استقلال بوده که از همان ابتدا نسبت به جدایی این مجتمع جلوگیری شد.

برخی با تبلیغاتی خواندن کارها به‌دنبال تعطیلی پروژه‌ها هستند

باقرزاده درخصوص شائبه تبلیغاتی بودن کارها گفت: اینکه عملکردها را افراد بخواهند به عنوان تبلیغات قضاوت کنند بسیار غیرمنصفانه است چراکه عملکرد به معنای کاری است که انجام شده و نماینده باید تا زمانی که در مسئولیت قرار دارد کار کند اما اگر بنده شعاری دادم که انجام نگرفته آن را می‌توان شوی تبلیغاتی یا انتخاباتی دانست.

وی یادآورشد: کلنگ‌زنی پروژه تامین اجتماعی، بهره‌برداری از پروژه اورژانس بیمارستان و درمانگاه شهید بصیر و تزریق اعتبار و بازسازی کمربندی از جمله اقدامات درحال انجام است که اگر بخواهیم این نظر افراد را که ادعا می‌کنند کارهای نماینده تبلیغاتی است گوش بدهیم بنابراین باید تمام کارها را تعطیل کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: طی سه ماه آینده ۸۰ درصد روستاهای فریدونکنار طرح هادی و آسفالت شده و همچنین مبلغ هشت میلیارد تومان برای مجتمع نیایش اعتبار تخصیص داده شد که امیدواریم فاز نخست آن با این مبلغ به اتمام برسد.

باقرزاده افزود: طی دو تا سه هفته دیگر پروژه پیاده راه سبز ساحلی با اعتبار صدها میلیاردی و به همت شهرداری و شورای شهر فریدونکنار اجرایی می‌شود.

وی درخصوص بلاتکلیفی منطقه حسن‌آباد، خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی به‌صورت جدی میخواهیم که هرچه سریعتر این موضوع را رسیدگی داشته باشند.

پیگیری برای رفع مشکلات کشاورزان در فصل زراعی جدید

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری در زمینه مشکلات کشاورزان، تصریح کرد: متاسفانه اتفاق غیرقانونی رخ داد که همین امر موجب مشکلاتی برای فروش برنج کشاورزان شد که ما در مجلس پیگیری‌هایی را انجام دادیم اما به علت اینکه به فصل برداشت نزدیک می‌شویم شاید نتوانیم کار خاصی انجام دهیم اما امیدواریم که آن پیگیری‌ها در فصل جاری کشاورزی موثر واقع شود.

باقرزاده با اشاره به طرح‌های خود که در مجلس به تصویب رسیده و در سطح کشور به اجرا رسیده گفت: طرح پوشش بیمه همگانی و عدالت در سلامت و طرح صندوق بیمه بیماران صعب‌العلاج از جمله طرح‌هایی بوده که بنده در مجلس آن را پایه‌ریزی کرده و رای آورده و در کشور درحال اجرا است.

وی یادآورشد: ۹۰ درصد رودخانه‌های فریدونکنار بعد از حدود ۲۰ سال لایروبی شده که کمک زیادی به بخش کشاورزی صورت گرفته است.

برای کودکان و نوجوانان نمره صفر گرفتیم

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه کودک و نوجوان که پرسیده بود برای کودکان و نوجوانان چه اقدامی انجام داده‌اید؟ اظهارکرد: یکی از انتقادهایی که به مسئولان وارد است عدم توجه به قشر کودکان و نوجوانان در زمینه‌های پرورش و تربیت بوده که در اینجا به خودمان نمره صفر می‌دهیم.

سوالات بصیرنیوز چالش برانگیز است!

باقرزاده در پاسخ به سوالات مدیرمسئول بصیرنیوز در رابطه با معرفی مسئولان متخلف از وعده‌ها، پشت پرده خزرشهر و احتمال تغییر فرماندار خاطرنشان کرد: این سوالات چالش برانگیز است اما بنده به حاشیه نمی‌روم.

از بی‌اطلاعی نماینده برای تغییر فرماندار تا برگزاری جلسات خصوصی برای تغییر فرماندار!

وی با بیان اینکه درباره تغییر فرماندار بنده تاکنون اطلاعی ندارم و آقای استاندار هیچ مشورتی از بنده نگرفته است، تصریح کرد: برخی افراد که مشخص نیست در شهر چکاره هستند با برگزاری جلسات به دنبال تعیین فرماندار هستند تا برای خود یارگیری و سهم‌خواهی کنند.

این مسئول ادامه داد: عملکرد فرماندار فعلی فریدونکنار قابل قبول است و ایشان دارند تلاش خود را انجام می‌دهند که در مجموع نمره قبولی دارند.

در مسئله خزرشهر نیازی به افشاگری نیست

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: به دلیل اینکه درباره مسئله خزرشهر به هدف خود رسیده‌ایم بنابراین دنبال حاشیه نمی‌روم و نیازی به افشاگری نیست.

باقرزاده درخصوص وضعیت کمربندی فریدونکنار تاکید کرد: مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و در حساب راه و شهرسازی است و پیمانکار برای آن مشخص شده که امیدواریم قول ۶ ماهه آن برای بازسازی عملی شود.

وی یادآورشد: متاسفانه برخی از افراد در فریدونکنار همیشه دنبال تفرقه‌افکنی هستند و این شیطنت‌ها موجب عقب ماندگی‌های این شهرستان شده است.

عذرخواهی از بانوان فریدونکناری برای عدم اجرای پروژه اختصاصی

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس درباره توجه به امور بانوان اظهارکرد: اخیرا قانونی در مجلس مصوب شد که برای امور مختلف از جمله اقتصادی و حقوقی بانوان موارد حمایتی دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از بانوان فریدونکناری به علت اینکه هنوز نتوانستیم برای آنها کار ویژه‌ای انجام دهیم عذرخواهی می‌کنم اما اگر زمینی داشته باشیم برای این قشر می‌توانیم پارک درنظر بگیریم.

باقرزاده با بیان اینکه هنوز هیچ لایحه‌ای برای عفاف و حجاب در مجلس اعلام وصول نشده است، تصریح کرد: با بی‌قانونی در زمینه عفاف و حجاب کاملا مخالفیم و از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با ترک فعل دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند برخورد کنند.

انتهای حبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا