امام جمعه فریدونکنار:

زنده نگه داشتن مکتب حسینی از نشانه‌های تقوا است/لزوم معرفی مقصران پل کمربندی فریدونکنار از سوی دستگاه قضایی

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن مکتب حسینی از نشانه‌های تقوا است خواستار معرفی مقصران مشکلات پل کمربندی فریدونکنار از سوی دستگاه قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری مازندران شد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه و اجتماع عزاداران حسینی فریدونکنار در روز عاشورا اظهارکرد: در حالی که نهضت امام حسین(ع) ۶ ماه بیشتر طول نکشید اما پس از هزار و ۳۸۴ سال امروز این نهضت جهانی شده و حتی مراسم شیرخوارگان به ثبت یونسکو رسیده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) تاکید بر تقوا داشتند، خاطرنشان کرد: این شخصیت والامقام آنقدر به تقوا اهمیت می‌دادند که نه تنها به لشگریان خود بلکه حتی به لشگریان دشمن توصیه به تقوا داشتند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: زنده نگه داشتن خط و مکتب حسینی که شعائر الهی بوده نشان دهنده تقوا است و به لطف الهی مردم فریدونکنار در دهه اول با گرامی‌داشت مراسم‌های عزای حسین(ع) به خوبی مظهر تقوا را به اثبات رساندند.

تقی‌پور یادآورشد: مردم ما نباید در برابر رسانه‌های دشمن جا خالی کنند چراکه دشمن همیشه درصدد ایجاد توهم حمایت گسترده مردمی است.

وی تاکید کرد: مردم دلداده عشق به حسین(ع) بدانند که اگر برخی افراد با پوشش‌های نامناسب در مراسم‌های عزاداری حاضر شدند و یا با برخی کارها قصد اهانت به ماه محرم را داشتند، این‌ها بسیار اندک هستند و در برابر خیل مشتاقان به حضرت سیدالشهدا(ع) هیچ به حساب نمی‌آیند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به سرمایه‌گذاری زیاد رسانه‌ای دشمن علیه ارزش‌های دینی، گفت: بنابر آمارهای دریافت شده ۹۰ درصد رسانه‌های آمریکایی و صهیونیست در اختیار ۶ شرکتی است که صاحبان آن‌ها با هشتگ زدن‌ها و ایجاد جو رسانه‌ای توهین‌آمیز درحال سمپاشی علیه ارزش‌های دینی هستند.

تقی‌پور تاکید کرد: مردم انقلابی و عاشق امام حسینی باید با راه‌اندازی دسته جات عزا، حضور پررنگ در نماز جماعت‌ها، برپایی مواکب و ایستگاه‌های صلواتی و پهن کردن سفره اطعام در مقابل ایجاد توهم حمایت گسترده مردمی دشمن بایستیم.

وی اظهارکرد: به لطف الهی با حضور میلیونی در اربعین تمام پایه‌های استکبار و تبلیغات بی‌شمار رسانه‌های غربی را خنثی می‌کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با محکومیت اهانت به قرآن، خاطرنشان کرد: ما قرآن به دست و با اقتدا به حسین(ع) در مسیر امام زمان(عج) می‌مانیم و اگر لازم باشد جان ناقابل خود را فدای قران خواهیم کرد.

تقی پور تصریح کرد: از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری تیم تروریستی که قصد خرابکاری و انفجار در نقاط مختلف کشور از جمله مازندران را داشتند قدردانی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شالیکوبی‌داران گفت: از مدیرعامل شرکت برق استان و فرماندار شهرستان می‌خواهم که پیگیری جدی داشته باشند تا زمان قطعی برق کارخانه‌های شالیکوبی زیاد نباشد چراکه اگر این مشکل برطرف نشود کشاورزان با خسارت زیاد در محصول‌های خود رو به رو می‌شوند.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم مقاوم‌سازی پل کمربندی فریدونکنار تاکید کرد و یادآورشد: از مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار شهرستان می‌خواهم که مقاوم‌سازی پل کمربندی هر چه سریعتر انجام شود تا دستاویز و مایه آبروریزی نشود.

تقی‌پورافزود: از مردم می‌خواهم در ماجرای ریزش پل به اخبار فنی توجه کنند و همچنین رسانه‌ها باید همکاری لازم را برای انتشار اخبار صحیح داشته باشند.

وی با بیان اینکه پس از مقاوم‌سازی اگر اتفاقی رخ دهد هیچ عذری پذیرفته نیست گفت: از دستگاه قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری مازندران می‌خواهیم مقصران مشکلات امروز پل کمربندی فریدونکنار حتی اگر افرادی طی ۲۰ سال گذشته سهل‌انگاری یا ترک فعل کردند به مردم معرفی شوند و برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد چراکه این افراد مایه آبروریزی نظام اسلامی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا