مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران مطرح کرد:

بن‌بست دشمن در مقابله با فرهنگ عاشورایی

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه گرایش به امام حسین(ع) در جامعه جهانی بیشتر شده است اظهارکرد: دشمن در مقابله با فرهنگ عاشورایی به بن بست رسیده است.

به گزارش بصیرنیوز، سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه رویش‌های حسینی در دنیا روز به روز تقویت می‌شود اظهارکرد: محبت امام حسین(ع) آنقدر در دل شیعیان و حتی مذاهب دیگر نهادینه شده که ما شاهد هستیم هر چقدر از واقعه کربلا به لحاظ زمانی دورتر می‌شویم اما شور و شعور حسینی در دل مردم زنده‌تر می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات عزاداری در هیئت‌های مختلف شهری و روستایی با حضور پرشور جوانان، برپایی روضه‌های خانگی و اطعام دهی و همچنین راه‌اندازی پویش‌های مختلف مجازی نشان از عشق و ارادت نسل جدید به حضرت سیدالشهدا(ع) دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران تصریح کرد: اگر نگاهی کلان به جامعه جهانی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که گرایش سایر ملت‌ها به معنویت و عشق به امام حسین(ع) به عنوان نماد ظلم‌ستیزی بیشتر شده است.

حسینیان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مکتب سیدالشهدا(ع) اتحاد بخش بودن است، یادآورشد: هنگامی که محرم از راه می‌رسد تمام اقشار و طیف‌ها زیر یک پرچم برای امام حسین(ع) عزادارای می‌کنند و البته این امر در دیارعلویان مازندران شهید پرور مشهود است.

وی افزود: قیام امام حسین(ع) دارای چند هدف بزرگ مانند زنده نگه داشتن دین پیامبر اکرم(ص)، مبارزه با ظلم و فساد و احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده که این اهداف باید به خوبی تبیین شود.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران اظهارکرد: دشمن در مقابله با فرهنگ عاشورا به بن بست رسیده چراکه آنها نفهمیدند که ملت ما دلداده به عشق اهل بیت به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) است و هرچه دشمن خواست به ساحت امام حسین(ع) ضربه وارد کند مردم ما بیشتر عاشق اباعبدالله(ع) شدند.

حسینیان خاطرنشان کرد: ملت ما به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملت امام حسین(ع) است و هیچگاه از مسیر حضرت سیدالشهدا(ع) برنمی‌گردد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا