در جلسه شورای اداری فریدونکنار مطرح شد:

اجرا نشدن طرح مسکن ملی فریدونکنار موجب زیر سوال رفتن دولت سیزدهم/۳ پروژه بزرگ در حال انجام است

ششمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با حضور مسئولان این شهرستان در شرکت راهبران بندر درحال برگزاری است.

به گزارش بصیرنیوز، ششمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با حضور مسئولان این شهرستان در شرکت راهبران بندر درحال برگزاری است.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در این جلسه اظهارکرد: از مردم فریدونکنار به دلیل حضور چشمگیر و مشارکت فعالانه در عزای سیدالشهدا قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به نتایج حلال خوری و حرام خوری، خاطرنشان کرد: اگر فردی حرام در شکم‌هایش انباشته شود تاثیر آن در چشم، زبان، دست و پا مشهود می‌شود و در جامعه اثر منفی می‌گذارد.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: در قضیه پل کمربندی فریدونکنار انصاف نیست که نظام اسلامی زیر سوال برود بلکه دستگاه قضایی و فرمانداری باید موشکافانه بررسی و مقصران معرفی و علل انجام نشدن پیگیری شود.

تقی‌پور با اشاره به اینکه طرح پیاده راه سبز ساحلی باید مورد بررسی قرار گیرد که چرا اجرا نمی‌شود گفت: امیدواریم این طرح مانند پل کمربندی فریدونکنار نشود و به فوریت عملیات عمرانی آن آغاز شود.

وی تاکید کرد: اینکه سه نقطه برای طرح مسکن ملی مشخص شده خوب است اما چرا به مرحله اجرا نمی‌رسد که بسیاری از جوانان همیشه نسبت به این موضوع گلایه دارند و عملکرد دولت سیزدهم برای این پروژه زیر سوال می‌رود.

دستگاه‌ها همکاری لازم را برای روز خبرنگار داشته باشند

کوروش ابراهیم نژاد گرجی در این جلسه با گرامی‌داشت هفته خبرنگار اظهارکرد: عمیقا اعتقاد داریم که خبرنگاران جمهوری اسلامی با غول‌های رسانه‌ای درحال مقابله و با کمترین امکانات درحال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید برای مراسم روز خبرنگار همکاری لازم را داشته باشند و همچنین گزارش عملکرد خود را به رسانه‌ها انعکاس دهند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه بی‌بصیرتی خواص و غبار فتنه نقش اصلی در واقعه کربلا داشت خاطرنشان کرد: این بی‌بصیرتی موجب می‌شود که نوه پیامبر را به شهادت رساندند.

ابراهیم‌نژاد گرجی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند برای ایام اربعین مسیر اصلی شهر در مکان‌های مشخص شده را فضاسازی کنند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: سه پروژه بزرگ کمربندی، پیاده راه سبز ساحلی و اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) سه پروژه بزرگ شهرستان هستند که درحال انجام است.

ابراهیم‌نژاد گرجی با بیان اینکه ما در جنگ رسانه‌ای بزرگ قرار داریم، گفت: بسیاری از خدمات بزرگ مانند اجرای طرح هادی در تمام روستاها، افتتاح نخستین کمپ ترک اعتیاد، افتتاح پایگاه امداد و نجات دریایی و افتتاح پایگاه امداد و نجات روستایی در فریدونکنار انجام شد.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها سال‌ها عقب افتادگی داشت که در این دولت به اتمام رسید، یادآورشد: درحالی که یک لوله به مدت ۱۲ سال شکستگی داشت و ثانیه‌ای هشت لیتر آب هدر می‌رفت اما در این دوره کارکنان آبفا یک روزه آن را حفاری، شکستگی را ترمیم و مجدد آسفالت کردند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا