انتقاد رئیس هیئت کاراته شهرستان فریدونکنار

فریدونکنار فاقد حتی یک تاتامی استاندارد است

به گزارش بصیر، نادرعلی آقالری رئیس هیئت کاراته شهرستان فریدونکنار در حاشیه مسابقات کاراته قهرمانی استان مازندران انتخابی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سه مسابقه کشوری و دو مسابقه استانی را در فریدونکنار برگزار نمودیم و هدف از برگزاری میزبانی این رقابتها افزایش سطح کیفی کاراته کاهای این شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه میزبان مسابقات انتخابی کشوری در قسمت بانوان و آقایان را در بهمن ماه سال جاری برعهده داریم، تصریح کرد: امروز هم مسابقات انتخابی برای اعزام به رقابت های کشوری را در فریدونکنار برگزار می کنیم و از فریدونکنار تنها دو نفر در این رقابت ها شرکت کردند.

آقالری نداشتن تاتامی را بزرگترین مشکل این شهرستان بعد از بودجه دانست و اذعان داشت: این تاتامی هایی را که شاهد هستید از شهرستان آمل به صورت ودیعه گرفتیم و کاراته فریدونکنار فاقد حتی یک تاتامی استاندارد می باشد و ورزشکاران این شهرستان در تاتامی های کهنه و فرسوده به تمرین می پردازند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ کاراته کا در فریدونکنار مشغول می باشند، عنوان داشت: ورزشکاران ما متاسفانه سالن اختصاصی برای تمرین ندارند و به صورت مشترک با ورزکاران تکواندو کار تمرین می کنند.

آقالری تصریح کرد: از لحاظ مالی در شرایط بسیار نامطلوبی قرار داریم و هیچ مساعدتی هم از استان دریافت نکرده ایم و تنها عشق و علاقه است که میبانی این رقابت ها را می پذیریم.

وی در پایان از زحمات قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار و ابراهیمی رئیس هیئت کاراته استان مازندران به جهت حمایت از برگزاری این مسابقات در فریدونکنار تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا