رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کاراته بانوان با حضور ۲۶۰۰ ورزشکار در فریدونکنار

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از آغاز رقابت‌های بین‌المللی کاراته بانوان با حضور دو هزار و 600 ورزشکار در فریدونکنار خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: یک دوره مسابقات کاراته بانوان سبک شوتوکان با حضور چهار کشور ایران، عراق، افغانستان و پاکستان به میزبانی شهرستان فریدونکنار درحال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها به مدت سه روز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دو هزار و ۶۰۰ ورزشکار دختر و زن ایرانی و خارجی در تمامی رده‌های سنی(نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) در تاریخ پنجم، ششم و هفتم مهر ماه در سالن شهدا فریدونکنار به رقابت می‌پردازند و اختتامیه این مسابقات در عصر روز هفتم(جمعه) با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی نیز از استان‌های مختلف کشور مانند چهار محال و بختیاری، کرمان، فارس، خراسان جنوبی، یزد، ایلام، مازندران و استان‌های دیگر در این رقابت‌ها حاضر شدند.

عباسی با تاکید بر اینکه حضور آقایان در محوطه این رقابت‌ها ممنوع است گفت: محل استقرار تمامی این تیم‌ها در اقامتگاه‌های مجاز و قانونی شهرستان فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا