فرماندار فریدونکنار:

حاشیه امن قانون‌گریزان در فریدونکنار ناامن می‌شود

فرماندار فریدونکنار گفت: برخی افراد که به واسطه لابی‌گری‌، مدت‌ها است حاشیه‌های امنی برای آن‌ها به وجود آمده و در پستوها مشغول قانون‌گریزی بودند باید بدانند که با تغییراتی که ایجاد شده دیگر آن حاشیه امن از دست خواهد رفت و البته خودشان هم احساس خطر کردند.

به گزارش بصیرنیوز، کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فریدونکنار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهارکرد: به دلیل ارزان بودن امنیت در کشور این مهم زیاد به چشم نمی‌آید.

وی با اشاره به وضعیت امنیت کشورهای دنیا، خاطرنشان کرد: در نیمی از کشورهای دنیا ناامنی موج می‌زند که حتی امکان دارد در روز روشن اگر بخواهید از خیابان‌های پایتخت این کشورها عبور و مرور داشته باشید با افراد مسلح رو به رو شوید که حوادثی را رقم می‌زنند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: در حالی که شهروندان ایرانی می‌توانند در امنیت کامل در هر ساعت از شبانه‌روز در خیابان‌های شهرهای خود تردد داشته باشند اما در تمامی کشورهای آمریکایی حوالی غروب که می‌شود دولت هیچگونه تعهدی برای تامین امنیت ندارد.

ابراهیم‌نژاد گرجی با بیان اینکه این امنیت را ما مدیون نیروی مقتدر انتظامی هستیم، تاکید کرد: البته نیروی انتظامی همانگونه که امنیت را برای شهروندان فراهم می‌کند باید ناامنی را برای خلافکاران ایجاد کند.

وی ادامه داد: با تغییراتی که در شهرستان صورت گرفته فضای خلافکاران و قانون‌گریزان باید ناامن شود و هیچ لابی‌گری برای عدم برخورد با متخلفان را نباید شاهد باشیم.

فرماندار فریدونکنار افزود: برخی افراد که به واسطه این لابی‌گری‌ها مدت‌ها است حاشیه‌های امنی برای آن‌ها به وجود آمده و در پستوها مشغول قانون‌گریزی بودند باید بدانند که با تغییراتی که ایجاد شده دیگر آن حاشیه امن از دست خواهد رفت و البته خودشان هم احساس خطر کردند.

ابراهیم‌نژاد گرجی گفت: مسئولان فریدونکنار در یک همسویی کامل قرار دارند و با اتحاد به‌دنبال رفع مشکلات مردم و پیشرفت خطه مبارک هستیم.

وی اظهارکرد: رفع ترافیک بازار ماهی، ساماندهی موتورسیکلت‌سواری در کمربندی و برخورد با کشف حجاب و ناهنجاری اجتماعی از جمله موفقیت‌های نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار بوده است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: با حضور دادستان جدید قطعا شاهد شرایط بهتری خواهیم بود و فضا برای قانون‌شکنان ناامن خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا