همزمان با هفته ایثار و شهادت فریدونکنار؛

نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر آغاز به‌کار کرد+پوستر

نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر همزمان با شروع هفته ایثار و شهادت فریدونکنار کار خود را آغاز کرد.

به گزارش بصیرنیوز، فاطمه شیرافکن دبیر نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر همزمان با هفته ایثار و شهادت فریدونکنار کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر با محوریت سردار شهید حاج حسین بصیر و ۳۵۰ شهید خطه‌ی مبارک شهرستان فریدونکنار است.

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر با اشاره به موضوعات این جشنواره گفت: فرهنگ ایثار و شهادت(زندگینامه، وصیتنامه و خاطرات رزمندگان)، مدافعان حرم و سلامت و زنان و دفاع مقدس(شهیده زن و رزمندگان زن) از موضوعات این جشنواره است.

شیرافکن تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند در بخش‌های استوری موشن، کلیپ، پادکست، عکس‌نوشت و پوستر آثار خود را تولید کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر متعلق به شهدای روستاها است تاکید کرد: شرکت‌کنندگانی که از روستاها هستند می‌توانند برای معرفی شهدای روستای خود آثار خود را در قالب شهدای روستاها که همان بخش ویژه این جشنواره است ارسال کنند.

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر با بیان شرایط جشنواره گفت: هر شرکت کننده در هر موضوع می‌تواند سه اثر ارسال کند، آثار ارسالی باید مختص شهدای فریدونکنار بوده و همچنین حجم آثار نباید بیشتر از ۵۰ مگابایت باشد و البته شرکت کنندگانی که در بخش ویژه شرکت کنند میتوانند آثار خود را برای بخش عمومی هم ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ است، یادآور شد: افرادی که قصد شرکت در نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر را دارند می‌توانند تولیدات خود را به شماره ۰۹۱۱۷۴۰۳۷۰۱ پیام رسان ایتا ارسال کنند.

شیرافکن درخصوص جوایز جشنواره گفت: نفرات برتر هر بخش بنا به تشخیص هیات داوران به صورت نفر اول، دوم و سوم معرفی خواهند شد که به نفرات اول هر بخش کمک هزینه سفر مشهد مقدس به همراه تندیس افتخار جشنواره و لوح سپاس و به نفرات بعدی جوایز نقدی و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا در فضای مجازی و همچنین شناسایی استعدادهای فعال در زمینه هنر ارزشی است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت ستاد یادواره شهدا و با برنامه‌ریزی فضای مجازی بسیج شهرستان فریدونکنار در مدت زمان کوتاهی برپا شده است، خاطرنشان کرد: تصمیم داریم جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر را سالانه در فریدونکنار برگزار کنیم و نام سردار حاج حسین بصیر و ۳۵۰ شهید این خطه را در فضای مجازی زنده نگه داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا