دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار خبر داد:

برگزاری سی و ششمین یادواره شهدا فریدونکنار با سخنرانی “سردار رادان”/جشنواره فضای مجازی بصیر فرصت خوبی برای جمع‌آوری آثار شهدایی است

دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار از برگزاری سی و ششمین یادواره شهدا فریدونکنار با سخنرانی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور خبر داد و گفت: جشنواره فضای مجازی بصیر فرصت خوبی برای جمع‌آوری آثار شهدایی است.

به گزارش بصیرنیوز، هادی بصیر دبیر ستاد یادواره سرداران و ۳۵۰ شهدای شهرستان فریدونکنار در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال سی و ششمین سالی است که مراسم یادواره شهدا در فریدونکنار برگزار خواهد شد و به لطف خدا و یاری شهدا تاکنون هنوز یک سال هم نشده که این مراسم لغو شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی از هفت ماه گذشته برای یادواره شهدا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در فریدونکنار بنابر روالی که داریم از یک هفته مانده به مراسم اصلی یادواره شهدا به نام هفته ایثار و شهادت نامگذاری می‌شود و شروع این هفته با مراسم همایش رزمندگان برگزار و با مراسم یادواره شهدا به پایان می‌رسد.

دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار تصریح کرد: همایش فرمانده‌هان و رزمندگان در روز جمعه ۲۸ مهر ماه برگزار شد و پانزدهمین سالی بود که این اتفاق صورت گرفت.

بصیر یادآورشد: برای دومین سال، محفل انس با قرآن با عنوان “آیه‌های سرخ” در روز شنبه ۲۹ مهر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور قاریان و حافظان برجسته در امام‌زاده سید محمد(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش خواهران رهروان حضرت زهرا(س) امسال برای بیست و سومین سال با حضور مادر شهید حججی همراه خواهد بود که این برنامه در عصر روز سه‌شنبه دوم آبان ماه در مصلی نمازجمعه برگزار است.

دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار با اشاره به مراسم اصلی این هفته گفت: سی و ششمین یادواره شهدا خطه‌ی مبارک فریدونکنار در روز پنجشنبه چهارم آبان ماه مصادف با سالروز وفات حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار رادان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود.

بصیر ادامه داد: در مراسم یادواره شهدا مهمانان ملی، استانی و کشوری حضور خواهند داشت و همچنین پدر شهید حججی به‌عنوان مهمان ویژه این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی هم به مناسبت هفته ایثار و شهادت فریدونکنار برنامه‌ریزی شد اظهارکرد: مسابقات مختلف فوتبال، کشتی و فوتسال در این هفته با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار انجام گرفت.

دبیر ستاد یادواره شهدا فریدونکنار با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی در این هفته خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه جای بخش فضای مجازی در برنامه‌های هفته ایثار و شهادت فریدونکنار خالی بود، امسال با ابتکار مرکز فضای مجازی بسیج برای اولین بار جشنواره تولیدات فضای مجازی بصیر راه‌اندازی شد که فرصت خوبی برای جمع‌آوری آثار شهدایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا