فرمانده انتظامی کل کشور:

شهید بصیر درخت معنویت لشگر ۲۵ کربلا و بصیر دل‌ها بود/بر باد رفتن حیثیت رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه سردار شهید حاج حسین بصیر درخت معنویت لشگر 25 کربلا و بصیر دل‌ها بود خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت مقابل یک قدرت مسلّم اما پوشالی قرار گرفتند و با تعداد اندکی رزمنده آبرو و حیثیت آن‌ها را به باد دادند.

به گزارش بصیرنیوز، سی و ششمین یادواره سرداران و ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار با حضور سردار رادان فرماندهی انتظامی کل کشور، پدر بزرگوار شهید حججی، مسئولان ملی، استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور در مصلی نمازجمعه برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خطه‌ی مبارک فریدونکنار، اظهارکرد: شهید بصیر معروف بود به درخت معنویت لشگر ۲۵ کربلا و اگر حاج قاسم را سردار دل‌ها می شناسیم حاج حسین بصیر، بصیر دل‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از رزمندگان عاشق حاج بصیر بودند، خاطرنشان کرد: درحالی که شهید بصیر یک جوشکار بود و سواد کلاسیک آنچنانی ندارد اما بیشترین طلبه‌ها در لشگر حاج بصیر بودند و از محضر این شهید کسب فیض می‌کردند.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: اگر ما مسیر شهید بصیرها را ادامه ندهیم امکان دارد که در کربلا بیایم اما در مقابل اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیریم.

رادان با اشاره به اینکه شهدا به سه دلیل به معرفت بالایی رسیدند، یادآورشد: آن‌ها جایگاه امامت را در وجود خودشان نهادینه کردند و خود را امت امام دانستند و مکتب اسلام را شناختند.

وی با تاکید بر اینکه شور حسینی باید همراه با شعور حسینی باشد گفت: اینکه فقط یک سینه‌زن باشی کافی نیست بلکه اگر در مسیر امام حسین(ع) هستی باید در مقابل پلیدی و زشتی بایستی.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه رزمندگان ما درس‌آموخته مکتب عاشورا هستند، اظهارکرد: نیروهای حزب‌الله از رزمندگان ما درس گرفتند و مبارزین یمنی از حزب‌الله و نیروهای مقاومت که درس‌آموخته نیروهای یمنی هستند درحال حاضر مقابل یک قدرت مسلّم اما پوشالی قرار گرفتند و با تعداد اندکی رزمنده آبرو و حیثیت آن‌ها را به باد دادند.

رادان خاطرنشان کرد: فلسطین هرچند که ملت مظلومی است اما مظلوم مقتدر است و نیروهای رژیم صهیونیستی ظالم ذلیل است.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی بر روی نسل جوان تصریح کرد: در عصر امروز باید خیلی هوشیارانه و بصیر عمل کرد چراکه فضای مجازی دارد بر روی ذهن‌ها مسلط می‌شود و به جای اینکه ما فضای مجازی را تربیت کنیم او دارد ما را تربیت می‌کند.

فرمانده انتظامی کل کشور یادآورشد: اگر میخواهیم راه و رسم شهدا را ادامه بدهیم باید پشت امام زمان خود بمانیم و در فتنه‌ها پشت ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا