پدر شهید حججی در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

خروش مردم دنیا در حمایت از فلسطین، سرآغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

پدر شهید مدافع حرم محسن حججی خاطرنشان کرد: خروش مردم دنیا در حمایت از فلسطین یک پیروزی و سرآغاز نابودی این رژیم خواهد بود.

به گزارش بصیرنیوز، محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم محسن حججی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: جنایاتی که این روزها رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود یک نسل کشی و حمله به مردم بی‌دفاع و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی‌گناه است.

وی خاطرنشان کرد: این جنایت‌ها که در اوج ناجوانمردی صورت می‌گیرد نشان دهنده ترس و ناتوانی رژیم صهیونیستی است.

پدر شهید حججی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست آنقدر درمانده شده که علاوه بر کشتار زنان و مردان و کودکان فلسطینی برای اینکه مقابل نیروهای مقاومت کم نیاورد دست گدایی به‌سوی اربابان خود دراز کرده است.

حججی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است و خروش مردم دنیا در حمایت از فلسطین یک پیروزی و سرآغاز نابودی این رژیم خواهد بود.

وی با اشاره به توصیه شهید حججی به نسل جوان در وصیتنامه خود گفت: این شهید عزیز در وصیتنامه خود اینچنین توصیه کردند که “خودتان را برای ظهور امام زمان روحی لک الفدا و جنگ با کفار به خصوص اسرائیل آماده کنید که آن روز خیلی نزدیک است.”

پدر شهید حججی تاکید کرد: جوانان باید در مسیر مبارزه با صهیونیست قرار گیرند و با شدت این مسیر را ادامه دهند و به‌دنبال وظیفه خود باشند نه اینکه به نتیجه فکر کنند چراکه اگر وظیفه خود را به درستی انجام دهیم دل امام زمان(عج) شاد خواهد شد و نتیجه خوبی نیز خواهیم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا