فرمانده سپاه فریدونکنار:

منسوخ شدن مدل‌های استعمار به برکت جمهوری اسلامی/حماس از سنگ به موشک رسید

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه استعمار چهار مدل داشت که به برکت جمهوری اسلامی سه مدل آن منسوخ شده است، خاطرنشان کرد: فلسطین و گروه مقاومت حماس از سنگ شروع کردند و امروز به موشک رسیدند.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در جلسه شورای اداری با گرامی‌داشت هفته استکبارستیزی اظهارکرد: جمهوری اسلامی به تنهایی دارد بار همه انبیا الهی را به دوش می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه استعمار چهار مدل برای کشورهای هدف داشت که به برکت جمهوری اسلامی سه مدل آن منسوخ شده است، خاطرنشان کرد: نخستین شیوه استعمار، نظامی و مداخله ارتش، شیوه دوم کار سیاسی و مختل کردن قدرت محاسبه مسئولان، شیوه سوم ترویج فرهنگ فساد و فحشا و شیوه چهارم مداخله اقتصادی است.

فرمانده سپاه فریدونکنار درخصوص وقایع این روزهای فلسطین، تصریح کرد: در قضیه فلسطین که یک مسئله تاریخی است باید نگاه روندی را جایگزین نگاه نقطه‌ای کرد و اگر با نگاه روندی این مسئله را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که حماس پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین و گروه مقاومت حماس از سنگ شروع کردند و امروز به موشک رسیدند، یادآورشد: امروز شاهد دستاوردهای بزرگ دریایی، زمینی، هوایی، سایبری و اطلاعاتی از حماس هستیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به قدرت اسلام دارد می‌بازد و چهره خشن خود را به نمایش گذاشته اما حماس چهره رئوف اسلام را به نمایش گذاشته است.

برمر تاکید کرد: درحالی که رژیم صهیونیستی در انتفاضه اول و دوم که سال‌های زیادی به طول انجامید در مجموع ۹۰۰ کشته داده بود اما در طوفان‌الاقصی طی ۲۰ روز بنابر آمار خودشان تا این لحظه هزار و ۴۰۰ کشته داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از فلسطین خورده است، گفت: چهارمین ارتش کلاسیک دنیا از یک گروه مقاومت به فرموده مقام معظم رهبری شکست غیرقابل ترمیمی خورده و این همه به لطف خداوند متعال است که وعده پیروزی مظلومان را داده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار تاکید کرد: این فلسطین نیست که با اسرائیل درحال جنگ است بلکه اسلام است که با کفر درحال جنگ است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا