از سوی فرمانده سپاه فریدونکنار صورت گرفت:

انتشار آمار هزینه ۱۲ میلیاردی برای نگهداری ۳۰۰ قلاده سگ خانگی در فریدونکنار

فرمانده سپاه فریدونکنار اظهارکرد: بنابر آمار، طی هفت ماه نخست سال 1402 تعداد 306 نفر در فریدونکنار مورد حمله سگ‌ها قرار گرفتند که 88 درصد از این سگ‌گزیدگی برای سگ‌های صاحب‌دار بوده است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر فرمانده سپاه فریدونکنار در نهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار اظهارکرد: جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی به‌عنوان دو بازو اصلی برای امور کشور به‌حساب می‌آید تا مردم طعم شیرین خدمت را حس کنند و همچنین با روشنگری، دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برای انتخابات بر روی چهار محور اساسی امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، رقابت در انتخابات و مشارکت در انتخابات تاکید دارند که در بحث مشارکت همه ما نقش داریم و با خدماتی که به مردم می‌دهیم می توانیم سهم به‌سزایی در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: تلاش‌های دولت بسیار ستودنیه و ما قدردان مسئولانی که برای مردم کار می‌کنند هستیم.

برمر با بیان اینکه دشمن برای ناامیدسازی و هجوم فرهنگی هزینه‌های زیادی می‌کند، یادآورشد: استعمار تلاش دارد با این هزینه‌ها هجمه‌های فرهنگی را به کشور ما تحمیل و فرهنگ ایرانی اسلامی را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از هجمه‌های فرهنگی غرب که در کشور ما وارد شده عادی‌سازی زیست مشترک سگ و انسان بوده است گفت: متاسفانه به‌علت خرید سگ توسط اشخاص و بعد از آن رهاسازی در خیابان‌های شهری شاهد افزایش سگ‌های خیابانی در معابر شهری هستیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار اظهارکرد: بنابر آمار، طی هفت ماه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۰۶ نفر در فریدونکنار مورد حمله سگ‌ها قرار گرفتند که ۸۸ درصد از این سگ‌گزیدگی برای سگ‌های صاحب‌دار بوده است.

برمر خاطرنشان کرد: قیمت یک سگ از خرید تا نگهداری بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برآورد می‌شود و اگر قیمت همین ۳۰۶ عدد سگی که به شهروندان فریدونکناری حمله کردند را درنظر بگیریم بیش از ۱۲ میلیارد تومان در هفت ماه سال ۱۴۰۲ برای این تعداد سگ هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سگ‌گزیدگی به دولت هم بار مالی تحمیل می‌کند، تصریح کرد: پس از اینکه سگ به انسان حمله کند شبکه بهداشت باید به آن چهار دُز واکسن تزریق کند که هزینه واکسن به مبلغ دو میلیون تومان می‌شود که وزارت بهداشت آن را پرداخت می‌کند و طی هفت ماه امسال بیش از ۶۰۰ میلیون تومان وزارت بهداشت برای سگ‌گزیدگی در فریدونکنار هزینه کرده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا