فرمانده سپاه فریدونکنار:

دست معلمانی که جنایت آمریکا را برای دانش‌آموزان روایت کنند می‌بوسیم/شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی، سرنوشت جنگ فلسطین

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه دست معلمانی که جنایت آمریکا را برای دانش‌آموزان روایت کنند می‌بوسیم گفت: سرنوشت جنگ فلسطین شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در سخنرانی پس از راهپیمایی حمایت از مردم غزه در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار اظهارکرد: ۸۶ سال است که ارتش رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و کشورهای غربی درحال جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: در طی این سال‌ها بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیدند و تمامی خانه‌های غزه ویران شدند و مردم این کشور به اسارت رفتند و کودکان فلسطینی همیشه در کابوس بمباران‌ها هستند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک دفاع در برابر ۸۶ سال حمله بود، تصریح کرد: درحالی که رژیم صهیونیستی یک هیمنه پوشالی از خود درست کرده بود اما عملیات طوفان الاقصی این هیمنه را از جا کند.

برمر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فقط نمایش قدرت داده و در واقعیت هیچ قدرتی ندارد، یادآورشد: جنگ ۳۳ روزه لبنان که رژیم صهیونیستی مفتضحانه از حزب‌الله شکست خورد و در آخر مجبور شد با گرفتن دو جنازه تمام اسرا و شهدای حزب‌الله را تحویل دهد نشان از اوج حقارت این رژیم داشت.

وی عملیات طوفان‌الاقصی را یک عملیات پیچیده اطلاعاتی برشمرد و گفت: درحالی که رژیم صهیونیستی از ابزار دفاعی و امنیتی فوق سنگینی برخوردار است اما حماس و رزمندگان مقاومت این ابزارها را به سخره گرفتند و با ایجاد تونل‌های زیرزمینی توانستند به عمق منازل نظامیان صهیونیستی نفوذ کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه وعده خداوند متعال تخلف ناپذیر است، اظهارکرد: بنابر وعده الهی پیروزی با جبهه حق و شکست با ظالمان است که تحقق این وعده را می‌توانیم در شکست آمریکا برابر افغانستان، برابر عراق، شکست رژیم صهیونیستی برابر حزب‌الله و شکست داعش در سوریه شاهد باشیم.

برمر نقش جمهوری اسلامی را بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با اندیشه و گفتمان امام خمینی(ره) مبدع روز قدس و حمایت از فلسطین بوده و مقام معظم رهبری نیز این راه را با قدرت ادامه داده است.

وی تصریح کرد: از صبح پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران، فلسطین، لبنان و محور مقاومت یک دشمن مشترک به نام آمریکا و سگ نگهبان او در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی داشتند و این رژیم نه تنها دشمن فلسطین، یمن، لبنان و عراق بلکه دشمن شماره یک جمهوری اسلامی نیز است.

فرمانده سپاه فریدونکنار بر جلوگیری از فریب خوردن افکارعمومی توسط دشمن تاکید کرد و گفت: امروز اگر محورهای مقاومت در چند جبهه دارند به مردم فلسطین کمک می‌کنند نقش ما بسیار سنگین تر از آن‌ها است چراکه جمهوری اسلامی ام‌القری کمک به مستضعفان است و ما پشتیبانی از محور مقاومت و به ویژه فلسطین را یک تکلیف الهی می‌دانیم.

برمر با اشاره به اینکه مردم مظلوم غزه ۴۰ شبانه‌روز زیر بمباران بمب‌های آمریکایی هستند، یادآورشد: حمله به بیمارستان و مدرسه که منجر به شهادت هزاران زن و کودک فلسطینی و آواره شدن ۳۰۰ هزار دانش‌آموز شده نشان دهنده اوج جنایات این رژیم کودک‌کش است.

وی تاکید کرد: ما دست معلمان را می‌بوسیم برای اینکه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای دانش‌آموزان ما روایت کنند چراکه اگر ما روایت اول را برای فرزندانمان نداشته باشیم دشمن روایت خود را بر ذهن فرزندان ما مسلط می‌کند.

فرمانده سپاه فریدونکنار ادامه داد: منازل یک میلیون و ۷۰۰ هزار فلسطینی زیر بمباران ویران شده، ۵۰ درصد از سرزمین غزه از بین رفته و ۷۰ درصد مردم غزه در این سرما زیر چادرها زندگی می‌کنند.

برمر یادآورشد: هر یک ساعت پنج کودک، ۶ زن و سه مرد فلسطینی شهید می‌شوند که همه این‌ها دستپخت آمریکا است که سال گذشته برخی افراد فریب‌خورده به پشتیبانی از این کشور با نیروهای نظامی و انتظامی خودمان درگیر شدن و بچه‌های بسیجی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت این جنگ را اراده‌ها مشخص خواهد کرد گفت: نیروی آمریکایی و اسرائیلی هیچگاه توان مقابله با مقاومت را ندارند و پایان این جنگ شکست مفتضحانه ارتش پوشالی رژیم صهیونیستی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا