امام جمعه فریدونکنار:

برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند روحیه بسیجی هستیم/بیداری دنیا، راهبرد اصلی ایران در ماجرای فلسطین

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند روحیه بسیجی هستیم خاطرنشان کرد: بیداری دنیا راهبرد اصلی ایران در ماجرای فلسطین بوده است.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: تقوا به معنای بررسی کردن خود انسان در مسیر مسلمانی، تشیع و پیروی از اهل بیت است.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: بنابر سفارش مراجع معظم تقلید در روز شهادت حضرت زهرا(س) و دو روز قبل از آن از برپایی محافل جشن باید خودداری شود و به‌صورت عمومی عزاداری صورت گیرد.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: ما از شهرداران فریدونکنار و آستانه‌سرا میخواهیم شهر را در آستانه عزای حضرت زهرا(س) سیاه‌پوش کنند.

تقی‌پور با گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی می‌تواند افرادی مانند شهید فخری‌زاده‌ها را برای انقلاب اسلامی به‌وجود بیاورد که دشمن را از آن عصبانی کند.

وی ادامه داد: فرمان امام خمینی(ره) بر تاسیس بسیج در سال ۱۳۵۸، فرمانبری از سیره پیامبر اکرم(ص) بوده که ایشان تمام کارهای خود را بر اراده مردم و اجتماع در مساجد آغاز می‌کرد و راه نبوت خود را با مردم انجام می‌داد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه امام راحل همیشه متکی بر بسیج مردمی بوده است، یادآورشد: در تشکیل انقلاب مردم بسیج شدند و در نگارش قانون با روحیه بسیجی حوزه و دانشگاه توانستند قانون اساسی را بنویسند و در ادامه برای تشکیل دولت اسلامی نیازمند روحیه بسیج و جهاد تبیین داریم.

تقی‌پور افزود: در همه فتنه‌هایی که جمهوری اسلامی با آن درگیر بود امامین انقلاب مردم را بسیج می‌کردند و به پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی پا برجا مانده است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات این روزهای فلسطین همه را متاثر کرده است یادآورشد: مردم ایران به‌ویژه مردم ولایی فریدونکنار با برگزاری راهپیمایی و تجمع و یا پرداخت‌های نقدی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین با آن‌ها ابراز همدردی و همبستگی کردند که بسیار ارزشمند بوده است.

امام جمعه فریدونکنار اظهارکرد: روحیه بسیجی گروه حماس موجب شد که دولت تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی ضربه فنی شود.

تقی‌پور با پاسخ به این سوال که نقش جمهوری اسلامی پس از عملیات طوفان‌الاقصی چه بوده است، خاطرنشان کرد: راهبرد نخست جمهوری اسلامی این بوده که دنیا را بیدار کند که عملیات طوفان‌الاقصی از سوی نیروهای حماس صورت گرفته اما از طراحان این عملیات حمایت و بازوی آن‌ها را بوسه میزند.

وی اظهارکرد: دنیا باید بداند که تفکر یهود نژادپرستی است و در کتاب تلمود خود تمام عالم را حیوان برای خدمت به یهود می‌دانند.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: درحالی که سران غرب برای کمک به رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند اما ملت‌های آنان به جنایت‌های این رژیم اعتراض می‌کنند که نشان دهنده بیداری دنیا است.

تقی‌پور تصریح کرد: بنابر اعلام اتحادیه ضد افترا آمریکا، یهودی‌ستیزی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این کشور ۴۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا