فرماندار فریدونکنار اعلام کرد:

ادارات مخابرات و صمت در صف ضعیف‌ترین‌ها/در مقابل مردم خادم و در مقابل قانون‌شکنان قاطعیم

فرماندار فریدونکنار با ابراز تاسف از وضعیت ادارات مخابرات و صمت به دلیل ضعف در عملکردشان گفت: ما در مقابل مردم خادم آن‌ها هستیم اما در مقابل قانون‌شکنان برخورد سختی خواهیم داشت.

به گزارش بصیرنیوز، کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی فرماندار فریدونکنار در دهمین جلسه شورای اداری اظهارکرد: طرح جهادی ویزیت رایگان برای هشتمین بار در فریدونکنار برگزار شد که نزدیک به هزار بیمار در این طرح ویزیت شدند و کار بسیار بزرگی در این زمینه صورت گرفت.

وی با اشاره به سرقت‌های متعدد در زمینه مخابرات، خاطرنشان کرد: متاسفانه شکایات زیادی به دست ما رسیده که مردم مشکلات فراوان مخابراتی دارند و ضعف فراوانی که در این زمینه وجود دارد موجب تنش‌های اجتماعی شده است.

فرماندار فریدونکنار درخصوص وضعیت عفاف و حجاب، تصریح کرد: آمار نشان می‌دهد که وضعیت عفاف و حجاب از تابستان بدتر شده که در این رابطه باید اتحادیه پوشاک و اصناف نظارت بیشتری بر اماکن فروشگاهی خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با بدحجابی عدم ارائه خدمات توسط فروشگاه‌ها است و اگر همه مغازه‌داران این روش را در کار خود نهادینه کنند، آن فرد بدحجاب از این پس مجاب می‌شود که برای دریافت خدمات حجاب خود را رعایت کند.

ابراهیم‌نژاد گرجی با بیان اینکه در مقابل قانون‌شکنی باید ایستاد گفت: ما در مقابل مردم خادم آن‌ها هستیم و دست به سینه می‌ایستیم اما در مقابل قانون‌شکنان برخورد سختی خواهیم داشت.

وی درخصوص عقب‌ماندگی سهم اشتغال فریدونکنار اظهارکرد: ما در رتبه ۲۱ سهم اشتغال بین شهرستان‌ها هستیم که البته این ارزیابی باتوجه به صنعتی نبودن فریدونکنار صورت گرفته است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در این میان کمترین میزان سهم اشتغال را اداره صمت ما به دست آورده که این امر بسیار ناپسند است و معاون عمرانی باید نظارت بیشتری بر روی این اداره داشته باشد.

ابراهیم‌نژاد گرجی با بیان اینکه دستگاه‌های اداری فریدونکنار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: دستگاه‌ها در زمینه راهیان نور، ارکستر، جهاد تبیین، حجاب و عفاف، غزه، جوانی جمعیت، روابط عمومی و انتخابات مورد ارزیابی قرار گرفته که تاکنون اداره آموزش و پرورش، شهرداری فریدونکنار، شهرداری آستانه‌سرا، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان در رتبه‌های بالا قرار دارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا