فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد:

خطه‌ی مبارک فریدونکنار میزبان شهید خوشنام در ایام فاطمیه+جزئیات برنامه‌ها

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: ایام‌ فاطمیه خطه‌ی مبارک فریدونکنار میزبان شهید خوشنام خواهد بود.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامی‌داشت ایام فاطمیه اظهارکرد: در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خطه‌ی مبارک فریدونکنار میزبان پیکر شهید خوشنام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیکر پاک این شهید خوشنام در شب ۲۵ آذر ماه همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر آستانه‌سرا فریدونکنار وارد این شهر شده و مراسم شب وداع نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: در روز ۲۶ آذر ماه که مصادف شده با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع این شهید راس ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدای مسجد امام سجاد(ع) آغاز و به سمت مجتمع تربیتی شهید رجایی ادامه خواهد داشت که محل تدفین آن شهید نیز در این مجتمع است.

برمر افزود: همچنین در شب شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) قافله عزاداری از مصلی نمازجمعه حرکت و به سمت مزار شهید خوشنام در مجتمع تربیتی شهید رجایی حرکت خواهند کرد و در آن‌جا مراسم عزاداری برگزار است.

وی تاکیدکرد: مردم خطه‌ی مبارک فریدونکنار که همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب ثابت کرده‌اند که پای کار نظام ایستاده‌اند بار دیگر با حضور پرشور در مراسم شب وداع و تشییع این شهید عزیز ارادت خود را به مقام شهید ثابت خواهند کرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار یادآور شد: جزئیات بیشتر مراسمات و هرگونه تغییر در برنامه‌ها متعاقبا به اطلاع مردم شریف فریدونکنار و مازندران خواهد رسید.

به گزارش بصیرنیوز، یادمان این شهید خوشنام که از اواخر مهر ماه مراحل ساخت آن در مجتمع شهید رجایی آغاز شده به مراحل پایانی نزدیک شده و آماده تدفین شهید می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا