مسئول بسیج داتشجویی مازندران:

انقلاب اسلامی بساط اسلام آمریکایی را برچید/لال‌مونی رسانه‌های دشمن برای گرم نشدن تنور انتخابات

مسئول بسیج دانشچویی مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بساط اسلام آمریکایی را برچیده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن برای اینکه بازار انتخابات گرم نشود به هیچ عنوان حرفی از انتخابات نمی‌زنند.

به گزارش بصیرنیوز، سیدامیر سادات کرمی در سخنرانی ۲۲ بهمن فریدونکنار  که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: پس از دوره حکومت امام علی(ع) حاکمان آن زمان به‌دنبال این بودند که اسلام از ماهیت اصلی خود که بُعد سیاسی است دور بماند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام واقعی از حکومت امام حسن(ع) توسط حاکمیت جور به فراموشی سپرده شد و حرف از سیاست انگار غلط بود.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: مخالفان سیاست‌ورزی دین اسلام به‌دنبال این بودند که نقش روحانیون را از سیاست کمرنگ کنند.

سادات کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بساط اسلام آمریکایی را برچیده است، یادآورشد: امروز نقطه اصلی تقابل با استکبار، جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دفاع از حق مهمترین تکلیف سیاسی است، ادامه داد: رای که برای منافع شخصی یا برای حزب سیاسی باشد چالش‌های سختی را به همراه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران، انتخابات را مهمترین فریضه سیاسی برشمرد و تاکید کرد:  انتخابات پیش روی ما انتخابات بسیار حساسی است که باید شاهد حضور همه اقشار باشیم.

سادات کرمی افزود: رسانه‌های دشمن برای اینکه بازار انتخابات گرم نشود به هیچ عنوان حرفی از انتخابات نمی‌زنند.

وی یادآورشد: انتخابات حق همه است اما کسانی که رای نمی‌دهند به معنای عدم اعتماد به مردم بوده و حق اعتراض ندارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا