فرمانده سپاه فریدونکنار:

رسالت پاسداران تکثیر تفکر انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک تفکر است و رسالت ما تکثیر تفکر پاسداری است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار اظهارکرد: پاسداری از انقلاب اسلامی یک تفکر است و رسالت ما تکثیر تفکر پاسداری است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) الگو و منبع تکثیر این تفکر است، خاطرنشان کرد: ما و هر ایرانی دلداده به این مسیر مبارک، پاسدار استقلال و آزادی میهن اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: پاسداری از تاریخ و جغرافیای سرزمینمان و پاسداری از هویت، فرهنگ، آداب، رسوم، ارزش‌ها، اصالت‌ها و آرمان‌های الهی و قرآنی و مکتبمان در مرام پاسداران است چراکه برای این اصول شهیدان عزیزی فدا شدند که خون‌آورد آن شهیدان عزیز را حاضر و ناظریم.

برمر با اشاره به اینکه ما پاسدار آرزوها و حوائج ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی هستیم، افزود: ایران اسلامی وارث محموله با ارزشی برای بشریت است.

وی گفت: محموله‌ای که دالان پیچیده تاریخ را درنوردیده و مورد طمع و توطئه‌های متنوع و ترکیبی ائتلافی از دشمنان در عصر جاهلیت مدرن بوده است و از سوی دیگر ملت‌های مظلوم جهان چشم انتظار آن هستند.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: افتخار این را داریم که در عصر انتظار امام موعود حضرت مهدی(عج) سربازان وفادار و فداکار امام امت و ولایت و پاسدار حریم و حرم جمهوری اسلامی ایران هستیم تا این امانت تاریخی را به مقصد و مقصودمان تمدن بزرگ اسلامی و وعده تخلف ناپذیر خدای متعال برسانیم.

برمر یادآور شد: پاسداری ما در این مسیر مبارک و خدمت بی وقفه به مردم عزیزمان ، مزین و متبرک به هجرت و جهاد و پایان ماموریتی مفتخر به آرزوی شهادت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا