سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد:

اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان

سرپرست فرمانداری فریدونکنار از اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان به ارزش 500 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، مسیب میررمضانی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در پانزدهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: مدیرانی داریم که به جوانان اعتقاد دارند و از مسئولان می‌خواهیم به مناسبت روز جوان از جوانان دستگاه‌های خود تجلیل داشته و از نقطه نظرات آن‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فریدونکنار حماسه بزرگی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق کردند که جای قدردانی از این مردم دارد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر برای پروژه‌های فریدونکنار هزینه شد تصریح کرد: در زمینه بهداشت و درمان بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و در زمینه ورزشی و عمرانی بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شد.

میررمضانی با بیان اینکه حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای برج مراقبت بندر فریدونکنار هزینه صورت گرفت، ادامه داد: طی سال جاری در مجموع حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی فریدونکنار هزینه شد.

وی با تبیین چند توصیه‌ مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند ملت دو وظیفه نگاه به خود و نگاه به دشمن را باید برای خودشان مهم بدانند و نقاط قوت نباید دست کم گرفته شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: مقام معظم رهبری از مدیران انتظار دارند که یک اقتصاد قوی ملی را بسازند و آسیب‌های اجتماعی را ریشه‌کن کنند و زندگی را با ارزش‌های اسلامی تطبیق دهند.

میررمضانی درخصوص نگاه به دشمن از دیدگاه رهبری یادآورشد: دشمن شناسی و دانستن توانایی‌های او و البته نترسیدن از دشمن از جمله مولفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در زمینه نگاه به دشمن است.

وی با اشاره به اینکه در دو انتخابات گذشته میزان مشارکت انتخابات در فریدونکنار ۴۸ درصد بوده است اظهارکرد: تمام جلسات و امورات از ابتدای انتصاب بنده با پیوست انتخاباتی بوده چراکه تشویق به مشارکت برای ما مهم است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار ادامه داد: پیش‌بینی و پیشگیری از کم‌آبی سال آینده باید با لایروبی انهار و آب بندان جدی گرفته شود و همچنین پیگیری جدی در زمینه سوخت کشاورزان صورت گیرد.

میررمضانی با بیان اینکه همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نیازمند فعالیت مستمر مدیران است، تاکید کرد: از مدیران مرتبط می‌خواهیم در زمینه تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان مدیریت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های خود را بازدید و پیگیر اعتبارات استانی باشند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: در زمینه برنج با تلاش آقای استاندار و رئیس جمهور شاهد تحولاتی بوده‌ایم که امیدواریم کام کشاورزان شیرین شود.

میررمضانی تکریم ارباب رجوع را بسیار مهم برشمرد و گفت: شان ما شان خدمت‌گزاری و نوکری به مردم است و مدیران باید نظارت قوی بر حضور کارکنان در محل کار داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا