امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد:

حضرت معصومه(س) نشان ارزش‌گذاری اسلام بر دختران/دختر ایرانی نیازمند تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی است

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) خط بطلانی کشید بر ادعاهای خناسانی که اسلام را متهم به دشمنی با زن و دختر می‌کردند، خاطرنشان کرد: بسیاری از دختران وطن افتخارات جمهوری اسلامی را نمی‌دانند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار که در آستانه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در امامزاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا فریدونکنار برگزار شد، اظهارکرد: میلاد حضرت معصومه(س) که یکی از بهترین‌های خلقت است و توانست با وجود، حرکت، هجرت و اختیاری که در مسیر عصمت داشت افتخاری برای عالم شیعه شود را تبریک عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) که هزار و ۲۷۲ سال قبل در مدینه متولد شد خط بطلانی کشید بر ادعاهای خناسانی که اسلام را متهم به دشمنی با زن و دختر می‌کردند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: حضرت معصومه(س) از همان ابتدا با آموختن سیره نبوی و پیروی از دستور اهل بیت راه هجرت را برگزید و مایه‌ی برکت ایران شدند.

تقی‌پور با اشاره به روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: بقاع امامزادگان در کشور ما موجب ترویج معارف اهل بیت شده و این بارگاه‌ها نشان از دین و دیانت ما است.

وی با بیان اینکه فتوای آیت‌الله میرزای شیرازی برای لغو امتیاز تنباکو برای شیعه آبرو خرید، اذعان کرد: انگلیسی‌ها پس از فتوای میرزای شیرازی از نفوذ روحانیت باخبر شدند و از آن روز تاکنون می‌بینیم که هجمه‌های سنگینی علیه روحانیت وارد می‌شود تا روحانیت را از دل مردم بیرون کنند.

امام جمعه فریدونکنار افزود: البته برخی روحانیون با جهالت و اسیر هوای نفس با انگلیسی‌ها همراه شدند و ضربه‌های سنگینی به جایگاه روحانیت زدند.

تقی‌پور با اشاره به سالروز لغو قانون تبعیض‌آمیز کاپیتولاسیون اظهارکرد: قانون کاپیتولاسیون که در واقع مایه‌ی تخریب غیرت و شخصیت ایرانی‌ها بود با قیام امام خمینی(ره) و حرکت و هجرت او لغو شد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز حدود دو هزار دانشجو در آمریکا و اروپا صدای انزجار از صهیونیست و حمایت از غزه را فریاد می‌زنند نشان دهنده صدور پیام انقلاب اسلامی به دنیا است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: بسیاری از دختران وطن افتخارات جمهوری اسلامی را نمی‌دانند و حتی نمی‌دانند که دانشجویان آمریکایی و اروپایی امروز هم‌صدا با ما شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا