سرپرست فرمانداری فریدونکنار اعلام کرد:

فریدونکنار در آمادگی کامل برای میزبانی از عضو هیات دولت/مدیران ادارات اولویت‌های شهرستان را به استان معرفی کنند

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اعلام اینکه این شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی از اعضای دولت را دارد، خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید اولویت‌های شهرستانی خود را در اولویت‌های استانی ببینند.

به گزارش بصیرنیوز، مسیب میررمضانی در دومین جلسه شورای اداری فریدونکنار اظهارکرد: در آستانه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران هستیم و شهرستان فریدونکنار در آمادگی کامل برای میزبانی از اعضای دولت است که در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید اولویت‌های شهرستانی خود را در اولویت‌های استانی ببینند تا در مصوبات استانی، فریدونکنار مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: آموزش و پرورش و معلمان نقش مهمی در تربیت و تعلیم دانش‌آموزان دارند که باید جلسات تبیینی در بدنه آموزش و پرورش انجام شود.

میررمضانی یادآورشد: یکی از چالش‌های شهرستان بحث جمعیت است که این موضوع باید از سوی تمامی دستگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود.

وی با بیان اینکه توجه بیشتری نسبت به مناطق کم‌برخوردار دارد، گفت: توجه ما به مناطق آسیب بیشتر از بقیه مناطق است و به همین دلیل نخستین طرح نهضت ملی مسکن در شهرک شهید رجایی ایجاد شده است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، خاطرنشان کرد: حماسه سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام از مناسبت‌هایی است که مسئولان ادارات و نهادها، روحانیون و پایگاه‌های بسیج باید تلاش بیشتری برای حضور حداکثری مردم در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) داشته باشند.

میررمضانی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستاها آخرین سال حضورشان است و باتوجه به اینکه سال آینده انتخابات را در پیش داریم نباید هیچ مسئله حاشیه‌ای منجر به کاهش خدمت‌رسانی به مردم شود.

وی بر لزوم امیدآفرینی توسط رسانه‌ها تاکید کرد و یادآورشد: امیدآفرینی یکی از مسائل مهم در کار روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها است چراکه اقدامات مناسبی از سوی دولت در حال انجام است و مردم باید این عملکردها را مطلع شوند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار افزود: برون‌سپاری و مردمی‌سازی دولت از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است که این امر باید از سوی ادارات جدی گرفته شود.

میررمضانی با اشاره به اجرای طرح نور و مقابله با بی‌حجابی اظهارکرد: همه ما وظیفه داریم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر به نیروی انتظامی که درحال اجرای طرح نور است کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی سواحل از موضوعات دیگری است که باتوجه به آستانه فرارسیدن تابستان باید نسبت به آن جدیت ویژه صورت گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: صرفه‌جویی مصرف انرژی در ادارات باتوجه به اینکه فصل گرم تابستان در پیش است باید رعایت شود.

میررمضانی تاکید کرد: تمامی ادارات باید برای استقبال از سفر رئیس جمهور آمادگی داشته باشند و به همین دلیل مرخصی‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا