نائب رئیس مجلس مطرح کرد

در جامعه ای که عمل صالح نباشد محکوم به مرگ است/ مدیر باید کارگزار مردم باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام ابوترابی فرد در یادواره سرداران و ۴۳ شهید روستای ازباران شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: فضائل اخلاقی از شاخص های انسان های خاص است و شهدا به این فضائل دست یافتند و ما نیز باید تلاش کنیم همچون شهدا به فضائل اخلاقی آراسته شویم.

وی با بیان اینکه جامعه ما باید مظهر فضائل اخلاقی باشد نه رذائل اخلاقی، اذعان داشت: آنچه که در طول زندگی ملاک است فضائل اخلاقی است و مدیر باید خود را از صمیم قلب خدمتگزار مردم بداند.

 

ابوترابی فرد تصریح کرد: مدیران و مسئولین دولتی باید بدانند کارگزار مردمند، حقوق دریافت می کنند که گره ای از مشکل مردم باز کنند نه اینکه بر مردم فخر بفروشند و بر آنها ریاست کنند.

 

نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه آنچه که یک مدیر را محبوب می کند نظر و رای مردم است، عنوان کرد: همانطوریکه دیروز دنیا در برابر ایستادگی، ثبات قدم و شجاعت امام راحل تواضع کرد و ایشان را به عنوان شخصیت اول دوران خویش شناخت امروز هم تمامی سیاست مداران و چهره های مطرح دنیا به استقامت، شجاعت و صراحت بیان رهبر معظم انقلاب ارج می نهند.

 

ابوترابی فرد با بیان اینکه انسان صالح عمل صالح دارد و از ویژگی های انسان مومن است، گفت: در جامعه ای که عمل صالح نباشد قطعا محکوم به مرگ است و شهدای عالیقدر مظهر و نماد این ارزش الهی هستند.

 

وی اذعان داشت: امروز اگر ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، بحرین و دنیای اسلام زنده است در سایه عمل صالح فرزندان شهید ایران اسلامی است، شهدا آراسته به ایمان بودند، اگر ایمان در جان و روح بلند آسمانی آنان ریشه های مستحکم نداشت در برابر گلوله ها، توپ ها، موشک ها و دشمنان با اقتدار نمی ایستادند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دنیا می داند جنگ بین ایران و دنیای کفر جنگ بین ایمان و دنیای کفر بود، در جبهه های جنگ قبل از آنکه سلاح حضور داشته باشد صلاح حضور داشت.

 

وی یادآور شد: شهدا نماد فضائل و ارزش های فاخر و برجسته اخلاقی بودند و بالاترین عمل صالح در دنیا یعنی شهادت نصیبشان شد.

 

ابوترابی فرد در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با آن همه عظمت و بزرگی یکی از برکات عاشورا است و برای همیشه این انقلاب محصور فرهنگ عاشورا می ماند.

 

وی در پایان تصریح کرد: حرکت سلحشور مردان حزب الله، حرکات عزت آفرین مردان غزه و فلسطین، مقاومت مردان و زنان بحرین، ایستادگی مردم مومن سوریه و اقتدار مردم عراق از دستاوردهای خون مقدس شهداست.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا