امام جمعه فریدونکنار:

چرا دادستان مدعی روشن شدن وضعیت کمربندی نمی‌شود؟

امام جمعه فریدونکنار با انتقاد از دستگاه قضایی تصریح کرد: دادستان مگر مدعی العموم نیست پس چرا ادعا نمی‌کند که وضعیت پل کمربندی برای مردم روشن شود.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: اگر انسان در مسیر خداوند باشد خدای متعال برکات فراوانی را شامل حال او خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ازدواج یکی از راه‌های در مسیر بودن خداوند است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد با برقراری روابط نامشروع به گناه آلوده می‌شوند و این درحالی است که می‌توانند با ازدواج از شر گناه در امان بمانند.

امام جمعه فریدونکنار با گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک ولادت امام رضا(ع)، تصریح کرد: وجود با برکت امام رضا(ع) در خراسان بسیار مغتنم است چراکه حتی در احادیث آمده اگر انسان دچار هر گرفتاری شد و یا دلش گرفت به زیارت ثامن الحجج برود به آرامش می‌رسد.

تقی‌پور یادآورشد: یکی از مصادیق تقوا آن است که به ماه‌های با برکت مانند ذی القعده اهمیت بدهیم.

وی با بیان اهمیت زیارت امام رضا(ع) افزود: بالندگی، زمینه‌سازی در ظهور و رافت ویژه از خصوصیاتی که انسان را به زیارت امام رضا(ع) مشتاق می‌کند.

امام جمعه فریدونکنار گفت: دشمن در این سال‌ها همیشه با شبهه‌سازی درحال کم رغبت کردن مردم به زیارت امام رضا(ع) بوده که به لطف الهی نقشه آن‌ها به ثمر ننشست و هر سال شاهد سیل مشتاقان برای زیارت ثامن الائمه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ریاست جمهوری به مازندران، اظهارکرد: رئیس دولت سیزدهم فردی در میدان، جهادی و انقلابی است که ما از زحمات ایشان قدردانی می‌کنیم.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: مشکلات و کمبودهای فریدونکنار پس از بررسی دقیق با امضای بنده،‌ نماینده مجلس و فرماندار به‌صورت مکتوب برای رئیس جمهور ارسال شد.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: چهار بانده کردن جاده فریدونکنار به آمل، تکمیل طرح روشنایی کنارگذر جنوبی، تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی هنری نیایش، احداث فاضلاب شهری، تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان اورژانس اجتماعی و بهزیستی، اجرایی شدن منطقه ویژه اقتصادی بندر، اختصاص اعتبار برای ترمیم و بازسازی پل مرکزی شهر، تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان ثبت احوال، اجرای طرح ساحل نمونه گردشگری و غیره از جمله مواردی بود که به‌عنوان مسائل و مشکلات فریدونکنار به رئیس جمهور انتقال دادیم.

تقی‌پور با اشاره به عدم افتتاح چندین ساله پل کمربندی فریدونکنار، یادآورشد: از وزارت راه و شهرسازی و دستگاه قضایی خواستاریم که اگر نمی‌توانند این پل را به بهره‌برداری برسانند، این پروژه را کلا از بین ببرند چراکه این پل مانند دِق دل برای مردم فریدونکنار و مستمسکی برای بد و بیراه گفتن به نظام و انقلاب شده است.

وی با طرح چند سوال از مسئولان مربوطه، خاطرنشان کرد: بالاخره آقایان توضیح دهند مقصر این وضعیت چه کسی است؟ چه زمانی باید حل بشود؟ آیا باید تخریب شود؟

امام جمعه فریدونکنار با انتقاد از دستگاه قضایی تصریح کرد: دادستان مگر مدعی العموم نیست پس چرا ادعا نمی‌کند که این وضعیت برای مردم روشن شود.

تقی‌پور درخصوص آب‌رسانی به شهرهای گروه الف، اذعان کرد: درحالی که مسئولان ارشد کشور قول داده بودند که تا خرداد یا تیر ماه آب شهرهای گروه الف به فریدونکنار متصل می‌شود اما هیچ تحرکی در این زمینه مشاهده نمی‌شود که امیدواریم این اتفاق صورت گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا