نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع مطرح کرد:

“ایمان، عمل و اخلاص” رمز محبوبیت شهید رئیسی/کار برای خدا موجب عزت‌مندی می‌شود

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با اشاره به اینکه ایمان، عمل و اخلاص رمز محبوبیت شهید رئیسی بوده است، خاطرنشان کرد: کار برای خدا موجب عزت‌مندی می‌شود.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانشان که در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد، اظهارکرد: امروز فضای ایران اسلامی فضای غم و اندوه و ماتم در عزای خادمان ملت است.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت خادمان ملت موجب شکوه جمعیت در تشییع این شهدا شد، خاطرنشان کرد: رمز محبوبیت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان ایمان و عمل و اخلاص بوده که با این ایمان در خدمت مردم بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع تصریح کرد: درحالی که رسانه‌های خارجی ادعا می‌کردند که مسئولان جمهوری اسلامی از پشتیبانی مردمی برخوردار نیستند اما سیل جمعیت را در تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهانشان مشاهده کردند.

آقاجانپور یادآورشد: افرادی که در مکتب اسلام محمدی و علوی قرار بگیرند از بهترین مردم و مسئولان می‌شوند و مسئولان اگر دوست دارند باعزت شوند باید برای خدا کار کنند تا محبوب دل مردم قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با بیان ویژگی‌های آیت‌الله شهید رئیسی گفت: هر جایی که اسلام و انقلاب به ایشان احتیاج داشت خدمت می‌کرد و توجهی به حواشی و برچسب‌ها نداشت.

آقاجانپور با اشاره به اینکه شهید رئیسی با قبول مسئولیت ریاست جمهوری در واقع با خدا معامله کرد، یادآورشد: درحالی که ایشان در منصب رئیس دستگاه قضایی در جایگاه مطالبه‌گری قرار داشت اما برای اینکه بیشتر به مردم خدمت کند در جایگاه پاسخگویی قرار گرفت که این نشان دهنده اوج علاقه ایشان به خدمت بود.

وی ادامه داد: درحالی که آن زمان شرایط دولت و کشور مناسب نبود اما شهید رئیسی مسئولیت سنگینی را قبول کرد و هیچ ترسی به دل خود راه نداد.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع تاکید کرد: مردمی بودن از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی بود و هیچ تفاوتی قبل از مسئولیت با پس از مسئولیت نداشت اما در مقابل زورگویان محکم و سخت بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا