امام جمعه فریدونکنار:

یک دنیا برای خادم جمهور ایران گریست/لزوم هوشیاری مردم در انتخابات

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه یک دنیا برای خادم جمهور ایران گریست بر لزوم هوشیاری ملت در انتخابات آتی تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: یکی از ملاک‌های تقوا طلب سیادت است نه اینکه دنبال ریاست باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خدمت در مکتب پیامبر اکرم(ص) موجب رضایت قلبی بندگان خدا می‌شود و همانطور که مشاهده کردید یک دنیا برای خادم ملت که همان رئیسی بود گریه کرده‌اند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان فاکتورهای برجسته دولت رئیسی، تصریح کرد: تحقق منویات رهبری، حمایت از محرومان، مدیریت درست و باکفایت ، ایمان عدالت‌خواه و ضد فساد، معتقد به توانمندی داخل، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده از ویژگی‌های مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور اصلح بود که شهید رئیسی  تلاش کرد این ویژگی‌ها را با توسل به امام رضا(ع) در حد اعلی اجرا کند.

تقی‌پور یادآورشد: درحالی که کشور ما همزمان رئیس جمهورش را از دست داد و رئیس مجلس و رئیس مجلس خبرگان نداشت اما آب در دل مردم ایران تکان نخورد چراکه کشور ما ولایت فقیه دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی ما چنان پا به کارند که در ثانیه‌های اول بعد از شهادت رئیس جمهور به افرادی که قصد اختلال در کشور داشتند هشدار دادند که گردن شما را می‌شکنیم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مردم این دوره برتر از مردم اوایل انقلاب هستند گفت: در اوایل انقلاب مردم با برخی جریان‌های که قصد تخریب شهید بهشتی را داشتند همراهی و حتی حمله می‌کردند اما مردم در این دوره با جریان‌هایی که بی‌اساس آیت‌الله رئیسی را بی‌سواد، علاقمند به ریاست و سوءاستفاده کننده از امام رضا نامیدند همراهی نکردند و نشان دادند که بصیرت بالایی دارند.

تقی‌پور ادامه داد: برخی اذعان داشتند که آخوند وابسته به حکومت محبوبیت ندارد اما در تشییع پیکر شهید رئیسی همه متوجه شدند که ملت علاقمند به روحانیت است.

وی تاکید کرد: ملت ایران هوشیار باشند که در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر ثابت کنند که زیر پرچم ولایت قرار دارند و از خدا می‌خواهیم یا مانند آقای رئیسی یا بهتر از او را به ملت هدیه دهد.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: همه خادمان ملت بدانند که زحمات برای مردم فراموش نمی‌شود و مردم آن‌ها را به خاطر خواهند داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا