نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

خیزش‌های امروز دنیا علیه رژیم صهیونیستی برخاسته از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است/رهبری با صلابت در مسیر گفتمان امام راحل

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خیزش‌های امروز دنیا علیه رژیم صهیونیستی برخاسته از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با صلابت در مسیر گفتمان امام راحل قرار دارند.

به گزارش بصیرنیوز، علی اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به نقش امام خمینی(ره)  در بیداری دنیا علیه ظلم و ستم آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهارکرد: همه این خیزش‌هایی که امروز در دنیا علیه ظالمان و برای دفاع از مظلومان شاهد آن هستیم برخاسته از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر موضوع حمایت از فلسطین اهمیت زیادی قائل بوده‌اند، خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی از همان ابتدا فرهنگ آزادی قدس را با شعار راه قدس از کربلا می‌گذرد و نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس در ملت‌های اسلامی نهادینه کردند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امروز شاهد گسترش محور مقاومت در لبنان، یمن و جای جای مناطق خاورمیانه هستیم این نشان دهنده تدابیر حکیمانه امام روح‌الله در مبارزه با استکبار و ظلم و ستم بوده است.

باقرزاده تاکید کرد: امروز دیگر گفتمان مقاومت که نشات گرفته از تفکر امام خمینی(ره) بوده از منطقه خاورمیانه به قلب آمریکا و اروپا رسیده و هر روز شاهد تجمعات زیادی در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا و کشورهای اروپایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

وی یادآورشد: آن زمانی که امام خمینی(ره) اعلام کردند که ما می‌خواهیم انقلابمان را صادر کنیم بسیاری از افراد تمسخر می‌کردند اما امروز شاهدیم که آن تفکر در سراسر دنیا بیان می‌شود و این همان تحقق وعده امام راحل است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بر نقش مهم مقام معظم رهبری در تحقق این وعده تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری که شاگرد امام خمینی(ره) بوده‌اند به درستی در مسیر استاد خود قدم برداشته‌اند و طی 35 سال که از زعامت رهبری ایشان گذشته با صلابت در همان مسیر قرار دارند.

باقرزاده افزود: نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) بر کسی پوشیده نیست چراکه ایشان بدون کوچکترین انحراف گفتمان امام راحل را تحقق و ترویج داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها شتاب بسیار خوبی به آرمان‌های امام خمینی(ره) بخشیدند و امیدواریم به‌زودی انقلاب اسلامی ما به مقصد نهایی خودش برسد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا