مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جاودانه شدن امام‌ خمینی(ره) با ایمان و اخلاص/در انتخابات به عقب برنمی‌گردیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران رمز جاودانه شدن امام خمینی(ره) را ایمان و اخلاص برشمرد و خاطرنشان کرد: در انتخابات به عقب برنمی‌گردیم.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام مهدی شریف تبار در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) فریدونکنار برگزار شد، اظهارکرد: دو ویژگی مهم امام خمینی(ره) ایمان و اخلاص بود که توانست او را جاودانه کند.

وی با اشاره به اینکه جدال حق و باطل همیشگی است، خاطرنشان کرد: انسان باید بداند که در این جدال کجای نقطه‌ تاریخ قرار دارد و اگر تابع ولایت فقیه باشد به نقطه مطلوب خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: اینکه خیل عظیم ملت در تشییع امام راحل و تشییع پیکر رئیس جمهور حاضر می‌شوند نشان دهنده علاقمندی ملت به خادمان خود است.

وی یادآورشد: در پیام مقام معظم رهبری برای تسلیت رئیس جمهور آمده بود که برخی آزردگی ها موجب نشد که ایشان از مسیر خارج شوند که این خصوصیت انسان‌های با ایمان است.

شریف تبار با بیان سخنی از شهید مطهری که فرمودند امام دارای چهار ایمان خاص بوده است گفت: همانطور که شهید مطهری فرمودند ایمان به راه خود، ایمان به هدف، ایمان به ملت و ایمان به خدا از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بوده است.

وی اظهارکرد: افرادی روزی سکان این ملت را داشتند و از روی ترس همه چیز را به برجام و اف ای تی اف گره زده بودند و خسارت سختی به کشور وارد کردند اما حالا که شرایط کشور را خوب می‌بینند دوباره ادعای خدمت به ملت را دارند که باید به آن‌ها گفت دیگر ملت به شما اعتماد نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی به نقطه عزت رسیده است، خاطرنشان کرد: کشورهای دنیا امروز برای حمایت از مردم مظلوم غزه از جمهوری اسلامی الگو گرفته‌اند.

شریف تبار با بیان اینکه سه نشانه دنیا به فرموده مقام معظم رهبری درحال تغییر است، تصریح کرد: افول قدرت آمریکا، انتقال قدرت از دنیای غرب به دنیای شرق و گسترش جبهه مقاومت از نشانه‌های تغییر دنیا است.

وی گفت: همانطور که امام خمینی(ره) از حسینیه ساده جماران دل دنیا را تکان می‌داد امروز هم مقام معظم رهبری از حسینیه امام خمینی دنیا را تکان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد: در انتخابات نشان می‌دهیم که به عقب برنمی‌گردیم و انسان‌های آزمایش پس داده را انتخاب نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا