رئیس پلیس راهور مازندران مطرح کرد:

انتقاد از عدم برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در فریدونکنار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از عدم برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در فریدونکنار انتقاد کرد.

به گزارش بصیرنیوز، نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص وضعیت راه‌های مازندران اظهارکرد: باتوجه به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تعطیلات این هفته شاهد ترافیک بسیار سنگین در مبادی ورودی استان مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرهای مازندران نیز درگیر بار ترافیکی هستند، خاطرنشان کرد: توصیه و سفارش ما رعایت سرعت مجاز و جلوگیری از تغییر مسیر ناگهانی است.

رئیس پلیس راهور مازندران تصریح کرد: بخشی از تصادفات در استان ما به موتورسواران مربوط می‌شود که تقاضا می‌کنیم راکبین موتورسیکلت‌ها از کلاه ایمنی استفاده کرده و به قوانین احترام بگذارند.

بیگلری ادامه داد: حدود ۵۰ درصد از تصادفات مربوط به عابرین پیاده است که انتظار داریم افراد عابر مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای رفع نقاط حادثه خیز در فریدونکنار اقدام خاصی مشاهده نمی‌شود، تاکید کرد: برخی اقدامات مانند رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی عابر پیاده صورت گرفت اما اقدامی برای بریدگی های سطح شهر و پل کمربندی که از نقاط حادثه‌خیز در فریدونکنار است مشاهده نمی‌شود که امیدواریم شهردار و فرماندار فریدونکنار ورود جدی‌تر برای این موارد داشته باشند تا شاهد جلوگیری از حوادث باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا