مدیر موکب خدام‌الحسین(ع) فریدونکنار:

ثبت‌نام خادمی برای اربعین آغاز شد/جمع‌آوری یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون نذورات مردمی در سال گذشته

مدیر موکب خدام‌الحسین(ع) فریدونکنار با اعلام اینکه ثبت‌نام خادمی برای اربعین آغاز شد از جمع‌آوری یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون نذورات مردمی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، روح‌الله پیوسته در مراسم افتتاحیه ستاد موکب خدام‌الحسین(ع) فریدونکنار اظهارکرد: مسئله اربعین از مسائل مهم جهان امروز است.

وی خاطرنشان کرد: بنا داشتیم فعالیت موکب از ابتدای خرداد ماه آغاز شود که به دلیل اتفاق ناگواری که در کشور رخ داد این افتتاحیه عقب انداخته شد و از امروز آغاز کار موکب اعلام می‌شود.

مدیر موکب خدام‌الحسین(ع) فریدونکنار با بیان اینکه از امروز ثبت‌نام خادمان موکب آغاز می‌شود تصریح کرد: از روز نخست این موکب به نیابت از امام رضا(ع)، شهدا و همه مردم شهرستان افتتاح شده که در زمینه‌ جمع‌آوری نذورات کمک همه اقشار را می‌طلبد و دراین راه با افتخار در خدمت همه عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) خواهیم بود.

پیوسته یادآورشد: شاید لذت مسیر پیاده‌روی اربعین خستگی را برای زائران تسهیل کند اما خادمی در موکب ها به دلیل شرایط آب و هوایی عراق و خدمت‌رسانی مدام بسیار سخت است که امیدواریم امسال با افزایش خادمان بتوانیم افراد را شیفت بندی کنیم.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی موکب در کربلا تابع میزان جمع‌آوری نذورات است و سه مرحله جمع‌آوری انجام می‌شود، گفت: توزیع کیسه‌های برنج، جمع‌آوری متمرکز در مراسمات ویژه روستاها و محلات مانند دهه اول محرم و مرحله آخر جمع‌آوری سیار در محلات است.

مدیر موکب خدام‌الحسین(ع) فریدونکنار با ارائه گزارشی از فعالیت این موکب در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ ۵۲۳ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان به‌صورت نقدی و مبلغ ۷۸۲ میلیون تومان از محل فروش برنج و مبلغ ۳۵۴ میلیون تومان سایر غیرنقدی جمع‌آوری شد که در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان جمع‌آوری شد.

پیوسته با اشاره به هزینه‌های انجام شده، خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان هزینه جاری، مبلغ ۱۸۱ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان هزینه تاسیسات و مبلغ ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه تبلیغات صورت گرفت که در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۶۳۹ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان هزینه شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا