در سومین جلسه شورای اداری فریدونکنار مطرح شد:

تاثیر رفتار مدیران با ارباب رجوع در مشارکت انتخابات/۱۸ دستگاه برای پیشگیری از بی‌حجابی مسئولیت دارند

در سومین جلسه شورای اداری فریدونکنار بر اهمیت تاثیر رفتار مدیران با ارباب رجوع در مشارکت انتخابات و مسئولیت ۱۸ دستگاه برای پیشگیری از مسئله بی‌حجابی تاکید شد.

به گزارش بصیرنیوز، سومین جلسه شورای اداری فریدونکنار با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

استقامت و بصیرت از شاخصه‌های مهم برای رسیدن به قله

حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امام جمعه فریدونکنار در این جلسه، اظهارکرد: برخی زمان‌ها در نظام اسلامی پیمودن مراحل آنقدر سخت می‌شود که انسان‌ها خسته می‌شوند که در این شرایط انسان باید به یک مقام بالاتر پناه برد تا انرژی دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی درحال نزدیک شدن به قله است شرایط سخت‌تر می‌شود که در این شرایط استقامت و بصیرت بیشتری لازم است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه ما در مسیر اسلامی شدن هستیم گفت: اما متاسفانه هنوز نتوانستیم به مرحله اسلامی شدن دولت برسیم و باید با تلاش بسیار زیاد این امر تحقق پیدا کند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری پس از آن حادثه تلخ، می‌توانیم با انتخابات پرشور شاهد حماسه‌ای بزرگی باشیم تاکید کرد: رفتار مدیران با ارباب رجوع حتی در برخورد عادی می‌تواند در مشارکت انتخابات بسیار اثرگذار باشد.

وی نماز را مانع فحشا و منکر دانست و با بیان اینکه اگر کسی مقید به نماز باشد دچار انحراف نمی‌شود، تصریح کرد: در ادارات اگر نماز جدی گرفته شود می‌تواند گره گشای مسائل باشد.

هیچ کاندیدایی را حمایت نخواهیم کرد

مسیب میررمضانی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهارکرد: در پی شهادت رئیس جمهور عزیزمان و بنابر قانون، کشورمان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته که در شهرستان فریدونکنار نیز تمام ساز و کارها برای این رویداد مهم آماده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید عزم خود را قوی کنند تا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم و ما به‌عنوان مجریان برگزاری انتخابات هیچگونه حمایتی از کاندیدا خاصی نداریم.

مهار پدیده کشف حجاب فقط به سپاه و انتظامی مربوط نمی‌شود 

محمد برمر فرمانده سپاه فریدونکنار در این جلسه اظهارکرد: رزمایشی به نام رزمایش شهید جمهور در پیش داریم که هدف آن افتتاح طرح های عمرانی روستایی، برپایی میز خدمت، کمک‌های مومنانه، تخفیف و تسهیل برای قشر محروم است.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای مازندران در نیمه مهر ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا خطه‌ی مبارک فریدونکنار یک کتاب برای سردار شهید بصیر درحال چاپ دارد و همچنین دو یادمان شهدای گمنام مجتمع شهید رجایی و مصلی درحال انجام و تکمیل بوده و نمادهای کنگره هم باید در سطح شهر انجام شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار تاکید کرد: در زمینه طرح ساحل امیدواریم با کمک دستگاه‌های مختلف شاهد فضای فرهنگی خوبی باشیم‌.

برمر با بیان اینکه مهار پدیده کشف حجاب فقط به سپاه و انتظامی مربوط نمی‌شود تصریح کرد: ۱۸ دستگاه قبل از نیروی نظامی و انتظامی وظیفه دارند که کار فرهنگی برای مسئله حجاب انجام دهند تا شاهد چالشی در این زمینه نباشیم که نیاز به ورود نیروهای نظامی نباشد.

وی گفت: برای پشتیبانی از موکب اربعین باید حمایت‌های خوبی صورت گیرد تا زائرانی که در سفر اربعین به موکب فریدونکنار مراجعه می‌کنند به خوبی پذیرایی شوند.

فرمانده سپاه فریدونکنار، کاهش مشارکت در انتخابات را یکی از برنامه‌های اصلی دشمن برشمرد و تاکید کرد: تمام هدف دشمن این است که مردم سر صندوق‌ها حاضر نشوند تا با سر کار آمدن دولتی که از پایگاه اجتماعی قوی برخوردار نیست به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا