امام جمعه فریدونکنار:

7 عامل موجب بالا رفتن اهمیت مشارکت در انتخابات می‌شود

امام جمعه فریدونکنار گفت: هفت عامل مهمی وجود دارد که موجب می‌شود مقام معظم رهبری و همه افرادی که تریبون نظام در اختیار آن‌ها است بر روی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کنند.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: بنابر فرمایش امام محمد باقر(ع) شیعیان با دو مولفه داشتن تقوا و اطاعت از خدا شناخته می‌شود و اهل امانت‌داری، تواضع، نماز، روزه، محبت به والدین، توجه به همسایه، راستگویی و عادت به تلاوت قرآن هستند و با زبانشان کسی را آزار نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیدای انتخاباتی آزمونی برای رعایت تقوا است چراکه در این رقابت‌ها اگر خدای ناکرده فردی بخواهد فرد دیگر را تخریب کند دچار انحراف از تقوا می‌شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: طی بررسی صورت گرفته در فضای مجازی مشخص شد که برخی جریان‌ها با استفاده از ربات درحال جوسازی به نفع خود یا تخریب علیه دیگر کاندیدا هستند.

تقی‌پور تاکید کرد: اگر میخواهید اخبار واقعی را از کاندیدا دریافت کنید به دفاتر اصلی آن‌ها در استان و شهرستان مراجعه کنید و یا از رسانه‌های رسمی خبر دریافت کنید.

وی درخصوص علت تاکید مقام معظم رهبری درخصوص افزایش مشارکت در انتخابات گفت: تولید اقتدار ملی، تقویت مقبولیت نظام، ارتقا ثبات سیاسی کشور، افزایش همبستگی و وحدت ملی، کاهش آسیب‌پذیری ارکان نظام، افزایش بازدارندگی نرم و دفع تهدیدها و تقویت موقعیت و قدرت نرم جمهوری اسلامی در منظقه از عوامل مهمی است که موجب می‌شود مقام معظم رهبری و همه افرادی که تریبون نظام در اختیار آن‌ها است بر روی مشارکت حداکثری مردم تاکید کنند.

امام جمعه فریدونکنار یادآورشد: اگر هر فرد نسبت به راضی کردن نزدیکان خود برای حضور در انتخابات تشویق و متقاعد کند این امر پاسداری خون شهدا است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا