فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد:

شعور بالای سیاسی در انتخابات، تفاوت ملت انقلابی ایران با سایر ملت‌ها

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: در جمهوری اسلامی ملت با علاقه خودشان و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند که این نشان دهنده شعور بالای سیاسی ملت ایران است.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات، اظهارکرد: کاهش مشارکت مردم در انتخابات با سیاه‌نمایی وضع موجود و بزرگ‌نمایی مشکلات جامعه و گره زدن آن به گفتمان انقلابی در عرصه مدیریت کشور از راهبردهای اصلی دشمن در انتخابات پیش رو است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دشمن به‌دنبال ایجاد خطای محاسباتی مردم در تشخیص و تطبیق شاخص‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم فرمودند، با تحریف در دستاوردهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی شهید جمهور است.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: تبلیغ ثمرات داخلی و بین‌المللی مشارکت بالای مردم در انتحابات و بازخوانی شاخص‌های انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری باطل کننده راهبرد دشمن خواهد بود.

برمر با تبیین وضعیت انتخابات در دنیا، تصریح کرد: درحالی که حضور در انتخابات در برخی از کشورهای دنیا به‌صورت اجباری و یا در برخی دیگر از کشورها با مشارکت پایین است اما در جمهوری اسلامی ملت با علاقه خودشان و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند که این نشان دهنده شعور بالای سیاسی ملت ایران است.

وی یادآورشد: ملت ایران در انتخابات قبلی ریاست جمهوری فردی را انتخاب کردند که فدایی ملت بود و خدا هم ایشان را برای خودش انتخاب کرد پس بنابراین در این دوره از انتخابات نیز باید فردی از صندوق‌های رای بیرون آید که مانند شهید رئیسی ولایتمدار، مردمی و متعهد باشد.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه در انتخابات شاخص‌های فرد اصلح باید برشمرده شود گفت: نگاه کردن به سوابق مدیریتی و عملکردی، توجه به نگرش و گفتمان و توجه به شخصیت و ریشه فردی افراد از شاخص‌های مهمی است که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید دارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا