نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

رئیس‌جمهوری میخواهیم که در مسیر شهید رئیسی باشد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه شهید رئیسی خدمات ارزنده‌ای به ملت ایران هدیه داد، گفت: امیدواریم رئیس جمهور بعدی بتواند همان مسیر تحولی که شهید رئیسی ایجاد کرد را دنبال کند.

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات، اظهارکرد: باتوجه به اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دو مرحله‌ای شده نیاز است باری دیگر ملت ایران حضوری باشکوه‌تر در جمعه این هفته نسبت به مرحله اول داشته باشند چراکه انتخابات این هفته تعیین کننده خواهد بود.

وی با اشاره به اثرات مشارکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران باید بدانند که مشارکت آن‌ها در انتخابات موجب اقتدار جمهوری اسلامی، دیپلماسی قوی و انسجام داخلی می‌شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابر فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک نکلیف است و هر فردی باید به وظیفه خود عمل کند تا موجب عزت‌مندی و اقتدار جمهوری اسلامی شود.

باقرزاده با تاکید بر انتخاب اصلح بین این دو نامزد نهایی، گفت: یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب فرد اصلح این است که امتحان پس داده، در مسیر انقلاب و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خدمات ارزنده‌ای به ملت ایران هدیه داد، یادآورشد: اتفاقات بسیار خوبی در طول عمر مدیریتی و خدمتی شهید رئیسی در کشور صورت گرفت اما برخی از کارها نیاز به زمان داشت تا به سرانجام برسد که امیدواریم رئیس جمهور بعدی بتواند همان مسیر تحولی که شهید رئیسی ایجاد کرد را دنبال کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا