امام جمعه فریدونکنار:

رئیس جمهور بعدی باید مانند شهید رئیسی پرکار باشد

امام جمعه فریدونکنار گفت: ما به‌دنبال رئیس جمهوری هستیم که مانند شهید رئیسی پرکار باشد و پنجشنبه و جمعه نشناسد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ملت باید از حق خودشان استفاده کنند، اظهارکرد: انتخابات حق و تکلیف هر ایرانی است که باید به خوبی از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از حقوق بسیار مبارک، عامل رشد، هم‌افزایی، نشانه بصیرت و دخالت آحاد جامعه در سرنوشت خودشان است.

امام جمعه فریدونکنار با برشمردن عواملی که منجر به عدم شرکت برخی افراد در انتخابات و استفاده نکردن از حق سیاسی خود می‌شود، تصریح کرد: بنابر بررسی صورت گرفته هشت عامل ناآگاهی، مسئله نبودن انتخابات، موانع سخت‌افزاری، نارقباتی بودن انتخابات، بی‌اعتمادی، ناامیدی، معترض و معاند بودن از عواملی است که برخی افراد را از مشارکت در انتخابات باز می‌دارد.

تقی‌پور یادآورشد: افرادی که خودشان میخواهند رای بدهند باید توجه داشته باشند که دیگران را نیز تشویق به رای دادن بکنند و همراه خود سر صندوق ببرند.

وی با بیان عواملی که می‌تواند در جذب افراد برای حضور در پای صندوق‌های رای موثر باشد، گفت: آگاهی‌سازی، انگیزه‌سازی، اعتمادسازی، رضایت‌مندی و هموارسازی از جمله عواملی است که می‌تواند در جذب افراد برای حضور در انتخابات موثر باشد.

امام جمعه فریدونکنار یادآورشد: دولت شهید رئیسی در مسیر جذب و بازگشت اعتماد به مردم بسیار تلاش کرد و از خود الگوی بسیار مهمی را به جای گذاشت.

تقی‌پور اظهارکرد: ما به‌دنبال رئیس جمهوری هستیم که مانند شهید رئیسی پرکار باشد و پنجشنبه و جمعه نشناسد.

وی خاطرنشان کرد: چشمان شهید رئیسی و سردار شهید سلیمانی در این جمعه به صندوق‌های رای است و دل مستضعفان جهان به حضور باصلابت ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا