در مراسم تجلیل شهرداری و شورای شهر فریدونکنار با خبرنگاران تاکید شد:

تاثیر مهم خبرنگاران در پیشرفت امور شهری/کارهای مثبت مسئولان به مردم منعکس شود

در مراسم تجلیل شهردار و اعضای شورای شهر فریدونکنار از خبرنگاران بر تاثیر مهم این قشر در پیشرفت امور شهری تاکید شده و از خبرنگاران درخواست شد تا کارهای مثبت مسئولان به مردم منعکس شود.

به گزارش بصیرنیوز، به‌مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری فریدونکنار برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی خان‌بابایی شهردار فریدونکنار با گرامی‌داشت روز خبرنگار، اظهارکرد: خبرنگاران می‌توانند در پیشرفت امور شهری کمک کار بوده و سازندگی را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت خبری اهالی رسانه برای ما ارزشمند است و اگر نتوانستیم به خوبی با رسانه در ارتباط باشیم این ضعف سازمانی ما به حساب می‌آید.

سیدحسین میرمرادی رئیس شورای شهر فریدونکنار نیز در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار که در راه اطلاع‌رسانی درست جان عزیزشان را از دست دادند، تصریح کرد: از تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌ها بسیار سپاسگزارم.

وی یادآورشد: خبرنگاران می‌توانند زمینه پیشرفت یک شهر را فراهم کنند و مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برسانند.

فرهاد ذاکری نائب رئیس شورای شهر فریدونکنار در این نشست گفت: خبرنگاران قشری هستند که با انتقادهای سازنده خود ما را کمک می‌کنند که نشان دهنده دغدغه آن‌ها است.

وی تاکید کرد: اگر خبرنگاران ایرادی از کار مسئولان می‌بینند باید منصفانه عمل کنند نه اینکه به سمت تخریب پیش بروند و همچنین کارهای مثبت مسئولان را نیز به گوش مردم برسانند.

رضا جانعلی‌پور سخنگوی شورای شهر فریدونکنار در این نشست اظهارکرد: نقدها و گزارشی که از طرف خبرنگاران انتشار داده می‌شود موجب پیشرفت است و ما نیز هیچگاه از این نقدها ناراحت نخواهیم شد.

وی تاکید کرد: خبرنگاران رسالت روشنگری دارند و خبرنگاری موفق است که این رسالت را به خوبی انجام دهد.

محمود شمسی عضو شورای شهر فریدونکنار نیز در این نشست تصریح کرد: به دنبال این هستیم که دغدغه‌های خبرنگاران را که دغدغه‌های شهروندان است برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های درست اطلاع از مسائل ارتباط خبرنگاران با مسئولان است که امیدواریم اهالی رسانه برای پیگیری یک مشکل با مسئولان در ارتباط باشند.

در پایان این نشست از اهالی رسانه و فضای مجازی فریدونکنار به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا