مدیرمسئول بصیرنیوز:

خبرنگاران در معرض آسیب‌های روحی و روانی هستند/لزوم استفاده مسئولان از فرصت رسانه

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز با اشاره به اینکه خبرنگاران در معرض آسیب‌های روحی و روانی هستند بر لزوم استفاده مسئولان از فرصت رسانه تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، سیدمرتضی رضویان مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز در نشست تجلیل مسئولان فریدونکنار از خبرنگاران اظهارکرد: حبرنگاری حرفه‌ای است که زمان نمی‌شناسد و شاید وقتی که همه فکر می‌کنند یک رویداد یا اتفاق به پایان رسیده اما برای خبرنگار تازه شروع ماجرا باشد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه خبرنگاران دغدغه مردم است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه خبرنگاران مرجع ارتباطی مردم با مسئولان هستند پیام‌های زیادی را از مشکلات مردمی دریافت می‌کنند و زمانی که مسئولان پاسخگوی این مشکلات نیستند آسیب‌های روحی و روانی متوجه خبرنگار می‌شود و این احساس در او به‌وجود می‌آید که نتوانست موثر باشد.

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی بصیرنیوز بر لزوم استفاده مسئولان از فرصت رسانه تاکید و تصریح کرد: بسترهای شبکه‌های اجتماعی فرصت مناسبی را برای مسئولان فراهم کرده تا عملکرد خود را به مردم ارائه کنند و حرف‌های آن‌ها را بشنوند.

رضویان ادامه داد: اگر مسئولان به‌صورت مستمر با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند و آن‌ها را از عملکرد خود مطلع کنند هیچگاه مورد نقد رسانه‌ای قرار نمی‌گیرند چراکه رسانه‌ها بابت عدم اطلاع از عملکرد مسئولان آن‌ها را نقد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم فریدونکنار در این سال‌ها نسبت به توسعه شهری برطرف نشده است، گفت: به ادعان مردم فریدونکنار در این سال‌ها شاهد تغییر زیادی نبودیم که اگر بخواهیم به‌صورت فنی‌تر این موضوع را بررسی کنیم منظور مردم تغییرات ظاهری است.

این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه لیاقت مردم فریدونکنار بیشتر از این‌ها است امیدواریم مسئولان بتوانند شرایط بهتری را در این شهرستان به‌وجود آورند تا شهروندان فریدونکناری و مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند شاهد تغییرات بهتری باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا