فرماندار فریدونکنار:

قابل توجه مسئولان کشوری؛ مشکل آب شرب در فریدونکنار وخیم است/اختصاص 38 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای 79 پروژه

فرماندار فریدونکنار با انتقاد از عدم پیگیری مسئولان کشوری برای اتمام پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف، وضعیت آب شرب در فریدونکنار را وخیم اعلام کرد.

به گزارش بصیرنیوز، مسیب میررمضانی در پنجمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارکرد: امیدواریم جلسات شورا اداری بتواند تسهیل‌گر خدمتگزاری به مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در کشور ما رقم خورد متاسفانه داغ سنگینی به دل ایرانیان و جبهه مقاومت وارد کرد که به قطع یقین انتقام این حادثه در زمان مناسب توسط نیروهای مسلح و مقتدر کشورمان از رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: به لطف خدا کابینه دولت چهاردهم درحال استقرار است و دولت آقای دکتر پزشکیان دولت وفاق ملی است که امیدواریم نتایج این وفاق را در شهرستان فریدونکنار هم شاهد باشیم.

میررمضانی با اشاره به مشکلات کمبود و افت فشار آب یادآورشد: تامین آب شهرهای گروه الف که شامل شهرهای بابل، امیرکلا، بابلسر و فریدونکنار بوده از پروژه‌های ملی است که نزدیک به 700 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام آن لازم است.

وی گفت: متاسفانه درحالی که معاون وزیر نیرو طی سفری که به فریدونکنار داشتند قول بهره‌برداری از این پروژه را برای مرداد ماه سال گذشته داده بوده‌اند اما مرداد امسال هم تمام شد و قول ایشان بر زمین مانده که امیدواریم صدای مظلومیت ما در فریدونکنار به گوش مسئولان کشوری برسد چراکه مشکل آب در این شهرستان بسیار وخیم است و اگر به ازای هر سالی که تاخیر در اتمام این پروژه به‌وجود آید به دلیل افزایش بهره‌برداران کار سخت‌تر می‌شود.

فرماندار فریدونکنار افزود: آنقدر اوضاع وخیم است که مسئولان اداره آب برای برطرف کردن مشکل شهروندان با تانکر آب حمل می‌کنند و چرا باید با ورود مسافر حدود 10 ساعت آب در نقاطی از فریدونکنار قطع باشد و خواهش می‌کنیم از مسئولان آب منطقه‌ای استان و کشور که این پروژه را به اتمام برسانند.

میررمضانی با اشاره به وضعیت پل کمربندی فریدونکنار اظهارکرد: پل کمربندی مطالبه جدی و به حق مردم شهرستان است و طی بازدیدی که آقای استاندار از فریدونکنار داشتند قرار بر این شد با مشورت جوانان فنی دانشگاه صنعتی نوشیروانی، پس از پایان مراحل نیلینگ بار ترافیکی با مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی مازندران از روی پل عبور داده می‌شود که اگر مشکلی نبود به‌صورت دائم استفاده می‌شود و اگر مشکلی به وجود آمد مجدد مراحل بازسازی آن پیگیری خواهد شد.

وی درخصوص برنامه‌های مختلفی که برای کنگره شهدای مازندران درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: نمایش راز سرزمین عشق یک نمایش بسیار اثرگذار و فاخر است که از مسئولان و شهروندان تقاضا می‌کنیم زمانی که قرار است این برنامه در ساری اجرا شود به اتفاق خانواده از آن دیدن کنند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: هفته دولت امسال از پنجم شهریور آغاز می‌شود و روز نهم شهریور میز خدمت در مصلی قدس برگزار است که همه مدیران باید در این برنامه حضور داشته باشند.

میررمضانی با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران تلاش‌های صادقانه، بی‌ادعا و بدون چشم داشت دارند که از آنان قدردانیم.

وی نقش مدیران را در توسعه شهرستان بی‌بدیل دانست و تاکید کرد: مسئولان باید فارغ از دستورالعمل‌ها به دنبال ابتکارات و طرح نو بوده که با نقش‌دهی به اصحاب رسانه فضای امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند.

فرماندار فریدونکنار خطاب به اهالی رسانه یادآورشد: خبرنگاران اگر مواردی را مشاهده کردند به‌صورت شخصی برای مسئولان ارسال کنند تا پیگیری صورت بگیرد و قبل از اینکه به اذهان عمومی برسد مورد اصلاح قرار گیرد.

میررمضانی افزود: خبرنگاران باید توجه داشته باشند که موضوعات را شخصی نکنند و اگر برای یک موضوع شخصی به مسئولی مراجعه کردند و آن کار انجام نشد و همین موضوع به مسئله عمومی تعمیم داده شود زیبنده رسالت خبرنگاری نیست و البته ضعف عملکردی در شهرستان وجود دارد که باید با اطلاع‌رسانی صحیح این ضعف‌ها برطرف شود.

وی از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات در فریدونکنار خبر داد و اظهارکرد: از مجموع 38 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتباری که برای 79 پروژه شهرستان توزیع شد، اولویت نخست به مسئله آب و کشاورزی اختصاص پیدا کرد.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: اولویت دوم به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اولویت سوم به ورزش و جوانان، اولویت چهارم به بنیاد مسکن و اولویت پنجم به فرهنگ و آموزش اختصاص پیدا کرد.

میررمضانی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بدون هیچ قید و شرطی در آخرین جلسه کمیته برنامه‌ریزی استانداری مصوب شد و امیدواریم در شورای عالی مناطق آزاد تایید شود.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع باید همیشه اولویت باشد و نباید با برخورد تند مردم را رنجاند.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: تمام تکالیف مدیران در هفته دفاع مقدس باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

میررمضانی با اشاره به اینکه کیفیت نان در شهرستان پایین آمده است، یادآورشد: مسئولان مربوطه پیگیری لازم را برای علت کاهش کیفیت نان داشته باشند.

وی اظهارکرد: حق طبیعی دولت مستقر است که مدیران را تغییر بدهد اما هیچ مدیری حق ندارد که به خاطر تغییر احتمالی کار را بر زمین بگذارد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه سه هدف توسط دولت آقای دکتر پزشکیان هدف‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: سند چشم‌انداز، سیاست‌گذاری مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسط رئیس جمهور هدف‌گذاری شد که باید توسط ما در حیطه مدیریتی جامه عمل بپوشانیم.

میررمضانی تاکید کرد: برخی افراد دنبال اختلاف‌افکنی هستند که باید این موارد برطرف شود تا به مردم خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران در نمازجمعه حضور پیدا کنند تا مشکلاتشان را به مسئولان منعکس کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا