فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد:

کمک 5 میلیارد تومانی سپاه برای ارتقا توانمندی محلات فریدونکنار

فرمانده سپاه فریدونکنار از کمک پنج میلیارد تومانی طی یک سال اخیر و سال آینده برای ارتقا توانمندی محلات فریدونکنار خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اسوه و ششمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که در امامزاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا برگزار شد، اظهارکرد: از تلاش‌های ارکان محلاتی که در نمایشگاه اسوه شرکت کردند بسیار سپاسگزارم.

وی با اشاره به اینکه دولت به معنای کارگزاران نظام وظیفه برقراری عدالت را دارد، خاطرنشان کرد: برقراری عدالت نیاز به تشکیلات دارد تا بتواند عملیات خود را اجرایی کند که این تشکیلات و سازماندهی در انقلاب اسلامی به خوبی فراهم شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه کار تشکیلاتی انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر الگو شده است، تصریح کرد: رشد جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا نشان از الگوگرفتن از جمهوری اسلامی است.

برمر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان عملکرد در زمینه تجهیز و اختصاص امکانات به محلات گفت: سپاه ناحیه فریدونکنار در سال 1402 و 6 ماه نخست امسال منابعی اعم از تجهیزات ورزشی، فرهنگی و غیره به ارزش دو میلیارد تومان به محلات اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تعهد سپاه فریدونکنار برای کمتر از یک سال دیگر مبلغ سه میلیارد تومان برای اختصاص تجهیزات و امکانات به محلات است تا بتوانند توانمندی‌های خود را برای حل مشکلات محله ارتقا دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا