فرماندار فریدونکنار:

نمایندگان مجلس مشکل آب شرب را بدون لکنت فریاد بزنند/طعنه‌های تند به مسئولان استانی و کشوری

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید مشکل آب شرب مردم را بدون لکنت فریاد بزنند، طعنه‌های تندی بابت مشکلات آب، برق و کمربندی به مسئولان استانی و کشوری زد.

به گزارش بصیرنیوز، مسیب میررمضانی در ششمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که با حضور مسئولان این شهرستان در حسینیه امام‌زاده قاسم(ع) شهر آستانه‌سرا برگزار شد، اظهارکرد: تلفیق نمایشگاه اسوه و برگزاری جلسه شورای اداری یک کار بسیار خوبی بود که جا دارد از پاسداران و بسیجیان گرامی قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت آب شرب در شهرستان ما وضعیت خوبی ندارد.

وی خطاب به نمایندگان مازندران در مجلس گفت: مطالبه ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که مشکلات آب شرب مناطق مختلف استان را بدون لکنت بیان کنند چراکه این وضعیت شایسته مردم فریدونکنار نیست.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان اعتبار برای برطرف شدن مشکل آب فریدونکنار نیاز است که مسئولان استانی و کشوری باید این اعتبار را برای شهرستان اختصاص دهند.

میررمضانی درخصوص وعده افتتاح پروژه‌های آبی فریدونکنار در هفته دولت امسال توسط معاون وزیر نیرو که به سرانجام نرسید، تصریح کرد: یا این آقایان نمی‌دانند که وضعیت اعتباری کشور به چه صورت است و یا اینکه برای آن‌ها وعده دادن مهم نیست که لازم است بدانند وقتی به شهرستانی سفر می‌کنند و وعده‌ای می‌دهند باید آن را تحقق ببخشند چراکه بار مسئولیت آن به دوش مسئولان شهرستان می‌رود و بنده باید پاسخگوی مردم باشم.

وی با گلایه از قطعی بدون اطلاع‌رسانی برق یادآورشد: ما به مسئولان استانی اعتراض کردیم که چرا باید بدون اطلاع برق مناطق مختلف را قطع کنید و آن‌ها در پاسخ به ما گفتند که این تصمیم مرکز است اما آقایان باید بدانند که این تصمیم غلط است و تصمیم‌گیرنده هیچ شانی برای مردم قائل نیست.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه اگر طرح مولدسازی در این شهرستان اجرا شود اعتبار پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره تامین می‌شود، گفت: برخی از املاک دولتی می‌تواند در طرح مولدسازی قرار گیرد تا این پروژه‌های نیمه‌کاره که سال‌ها در فریدونکنار بر زمین مانده تعیین تکلیف شود.

میررمضانی با بیان اینکه کشاورزان برای فروش برنج دچار مشکل هستند، تاکید کرد: طی بازدیدهایی که داشتیم فروش برنج وضعیت خوبی ندارد و کشاورزان نیاز شدیدی به فروش آن دارند که امیدواریم این وضعیت تغییر پیدا کند.

وی درخصوص وضعیت مرکز درمانی شیرمحله گفت: باتوجه به اینکه منطقه شیرمحله به شهر تبدیل شده این درمانگاه باید به‌عنوان یک درمانگاه شهری معرفی شود تا مردم منطقه و روستاهای اطراف دچار مشکل نشوند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به عدم افتتاح پل کمربندی در هفته دولت اظهارکرد: آقای مدیرکل راه و شهرسازی به ما قول داده بود که پل کمربندی فریدونکنار در هفته دولت به صورت آزمایشی بازگشایی می‌شود اما ایشان مثل اینکه نمی‌دانند که هفته دولت به پایان رسید و حال آنکه وضعیت پیمانکار مشخص شده حداکثر تا یک ماه آینده کار به اتمام برسد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا