دیدار قاسم عزیززاده گرجی با مسئولین ستاد کنگره شهدای مازندران

به گزارش بصیرنیوز، قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، در روز گذشته با حضور در ستاد کنگره شهدای مازندران، با مسئولین این ستاد دیدار و گفتگو کرد. این دیدار در راستای برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر کنگره شهدای مازندران صورت گرفت.

در این جلسه، عزیززاده گرجی ضمن ابراز ارادت به مقام شامخ شهدا، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد. وی اظهار داشت: “برگزاری کنگره شهدای مازندران فرصتی است تا یاد و خاطره شهدای عزیز کشورمان را زنده نگه داریم و نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.”

مسئولین ستاد کنگره نیز در این نشست به ارائه گزارشی از مراحل آماده‌سازی و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این کنگره پرداختند. آن‌ها همچنین به چالش‌ها و موانع موجود در مسیر برگزاری این رویداد مهم اشاره کردند و خواستار حمایت‌های بیشتر از سوی استانداری و نهادهای مرتبط شدند.

عزیززاده گرجی در پایان این نشست، بر ضرورت همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره تأکید کرد و گفت: “ما باید به عنوان یک جامعه، از شهدا و خانواده‌های آن‌ها حمایت کنیم و یاد آن‌ها را در دل‌هایمان زنده نگه داریم.”

این دیدار در فضایی صمیمی و همدلانه برگزار شد و مسئولین ستاد کنگره، از توجه ویژه معاونت سیاسی امنیتی استانداری قدردانی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا