با حضور نماینده مجلس صورت گرفت؛

پیگیری اجرای طرح هادی ۷ روستای فریدونکنار/۴ پروژه تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در بازدید از طرح‌ هادی هفت روستای فریدونکنار از اتمام چهار پروژه تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، علی‌اصغر باقرزاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی روستاهای فریدونکنار اظهارکرد: بازدیدهای میدانی از پروژه‌های طرح هادی روستاهای فریدونکنار صورت گرفت که با همکاری مسئولان و مشارکت مردم در روستاهای این شهرستان درحال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: روستای ملاکلا فریدونکنار از روستاهایی بوده که با گذشت این همه سال‌ اما هنوز طرح هادی در آن اجرا نشده بود که بالاخره با پیگیری‌های فراوان در این روستا و روستای حیدرکلا پروژه درحال اجرا است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: طرح هادی روستای مهلبان به اتمام رسیده و طرح روستاهای کلاگرسرا، جزین، کوچک بیشه محله و نوایی‌محله از جمله روستاهایی است که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

باقرزاده ادامه داد: روستاهای دیگر مانند فرم، بنه‌کنار، ازباران و زاهدکلا در نوبت بعدی تامین بودجه که به فریدونکنار اختصاص پیدا کند قرار خواهند گرفت.

وی بر لزوم مشارکت مردم در اجرای طرح هادی تاکید کرد و گفت: هر روستایی که بتواند در اجرای طرح هادی مشارکت داشته باشد در توسعه و تعالی سهم بیشتری خواهد داشت و مبنای ما برای اجرای پروژه در روستاها مشارکت مردم است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا