لزوم بهبود زیرساخت‌ها برای میزبانی از کنگره ملی شهدا

در بازدید استاندار و فرمانده سپاه کربلا تاکید شد؛

به گزارش بصیرنیوز، یوسف نوری استاندار مازندران، به همراه سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار شالیکار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر شمال کشور، و سردار صالحی، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، از مجموعه ورزشی روستای ماهفروجک که به عنوان محل برگزاری ویژه‌برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدا انتخاب شده است، بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین وضعیت آماده‌سازی محل برگزاری کنگره و همچنین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم صورت گرفت.

استاندار مازندران در این بازدید با اشاره به اهمیت این کنگره در پاسداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی نه تنها موجب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا می‌شود، بلکه فرصتی است تا نسل جوان با ارزش‌ها و ایثارگری‌های آنان آشنا شوند.

در ادامه این بازدید، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری این کنگره، بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر مردم و نهادهای مختلف در این رویداد تأکید کرد و افزود: شهدا برای دفاع از میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و ما موظفیم یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

سردار شالیکار و سردار صالحی نیز در این بازدید نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری بهتر کنگره و ایجاد فضایی مناسب برای حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران مطرح کردند.

استاندار مازندران با تأکید بر اهمیت همکاری و هماهنگی بین نهادهای مختلف، بر لزوم فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری این کنگره به عنوان یک رویداد ملی تأکید کرد و گفت: «امیدواریم با همت و تلاش همه نهادها، دومین کنگره ملی شهدا به بهترین شکل ممکن برگزار شود و یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه‌داریم.»

این کنگره قرار است مهرماه سال جاری برگزار شود و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و علمی در آن پیش‌بینی شده است که از تاریخ ۲۸ شهریور لغایت ۱۲ مهر برگزار خواهد شد.

در پایان این بازدید، استاندار و همراهان از امکانات و فضاهای مختلف مجموعه ورزشی ماهفروجک بازدید کرده و بر لزوم بهبود زیرساخت‌ها و امکانات برای میزبانی از مهمانان تأکید کردند.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا